• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opknappen kadett c2 kleine update 24-11-2011

mocht je nog iemand weten voor een bak van zo n ding heb er nog 1 liggen

tenminste ze hebben me gezegt dat ie van c kadett zou zij mag weg voor kratje bier

weer ff een klein updateje

vandaag weer even aan de kadett gewerkt ! ik had deze week de renklauw gereviseerd en dus vandaag gemonteerd en ontlucht . ook is de linker kant van de auto nu strak en klaar om in de grondlak te gaan . de rechter zijkant schiet nu ook mooi op dus daar gaan we morgen mee verder zodat de dett hopelijk morgen middag helemaal in de grondlak kan !

tja helaas foto toestel vergeten ! morgen zal ik nieuwe foto's posten .

weer ff een klein updateje

vandaag weer even aan de kadett gewerkt ! ik had deze week de renklauw gereviseerd en dus vandaag gemonteerd en ontlucht . ook is de linker kant van de auto nu strak en klaar om in de grondlak te gaan . de rechter zijkant schiet nu ook mooi op dus daar gaan we morgen mee verder zodat de dett hopelijk morgen middag helemaal in de grondlak kan !

tja helaas foto toestel vergeten ! morgen zal ik nieuwe foto's posten .

hier even een paar nieuwe foto's van de vooruitgang !

S4200007.jpg

S4200004-1.jpg

S42000032-1.jpg

S4200005-1.jpg

S42000062-1.jpg

nog 2 plekjes strak maken en dan kan de dett gespoten worden ! ik heb inmiddels 2 andere deuren gevonden , morgen kijken en als ze hard zijn gelijk mee nemen ! volgende week meer !

hier even een paar nieuwe foto's van de vooruitgang !

S4200007.jpg

S4200004-1.jpg

S42000032-1.jpg

S4200005-1.jpg

S42000062-1.jpg

nog 2 plekjes strak maken en dan kan de dett gespoten worden ! ik heb inmiddels 2 andere deuren gevonden , morgen kijken en als ze hard zijn gelijk mee nemen ! volgende week meer !

had misschien beter ook de voorruit er uit kunnen halen, ervaring is dat hieronder altijd rot is en hier op lekt.

Zeker als je hem gaat/laat overspuiten, weet je zeker dat het roest/rotvrij is als hij gelakt is.

verder sucses !

had misschien beter ook de voorruit er uit kunnen halen, ervaring is dat hieronder altijd rot is en hier op lekt.

Zeker als je hem gaat/laat overspuiten, weet je zeker dat het roest/rotvrij is als hij gelakt is.

verder sucses !

idd zou ik gedaan hebben maar dat heeft de vorige eigenaar al gedaan dus hoef ik het niet meer te doen ! vanavond komen de andere deuren erin en woensdag avond gaat ie de verwarmde garage in en dan is het glad schuren en beginnen met spuiten dus foto's volgen nog !

idd zou ik gedaan hebben maar dat heeft de vorige eigenaar al gedaan dus hoef ik het niet meer te doen ! vanavond komen de andere deuren erin en woensdag avond gaat ie de verwarmde garage in en dan is het glad schuren en beginnen met spuiten dus foto's volgen nog !

weer even een kleine update van de kadett

gister avond heb ik samen met mantallica 2 andere deuren in de dett gehangen ! was wel een werkje hoor zat muurvast maar gelukkig is het gelukt !

S4200009-1.jpg

mijn nieuwe velgen 7 j

S4200008.jpg

ik had meerfoto's gemaakt maar om 1 of anders reden zijn die niet opgeslagen in de camera :( :( :(

weer even een kleine update van de kadett

gister avond heb ik samen met mantallica 2 andere deuren in de dett gehangen ! was wel een werkje hoor zat muurvast maar gelukkig is het gelukt !

S4200009-1.jpg

mijn nieuwe velgen 7 j

S4200008.jpg

ik had meerfoto's gemaakt maar om 1 of anders reden zijn die niet opgeslagen in de camera :( :( :(

Velgen staan er goed onder :thumb en een mazzel gister met de

deursloten die nu gelijk zijn met je contactslot, dat is toeval :jerry

Velgen staan er goed onder :thumb en een mazzel gister met de

deursloten die nu gelijk zijn met je contactslot, dat is toeval :jerry

ja die sleutel dat was echt pure toeval johan ! hahahahahaha en die wielen , bin dr echt super wies met :jerry :jerry :jerry

ja die sleutel dat was echt pure toeval johan ! hahahahahaha en die wielen , bin dr echt super wies met :jerry :jerry :jerry

het project staat ff stil ! i.v.m rugklachten !!!! zodra ik weer beter uit de voeten kan dan zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden !

gr dennis

het project staat ff stil ! i.v.m rugklachten !!!! zodra ik weer beter uit de voeten kan dan zal ik jullie natuurlijk op de hoogte houden !

gr dennis

goed bezig kerel !

leuke wieltjes ook :thumbup

sterkte met je rug, en wees er zuinig op, zo`n ding vervang je niet !!

Terug
Naar boven