• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opknappen kadett c2 kleine update 24-11-2011

leuk bakkie, lijkt best wel wat op de mijne toen ik hem net af had( spiegels, sedan,roostertjes zwart , alleen dan ander kleur en de motorkap ben jij sneller mee haha :thumb

leuk bakkie, lijkt best wel wat op de mijne toen ik hem net af had( spiegels, sedan,roostertjes zwart , alleen dan ander kleur en de motorkap ben jij sneller mee haha :thumb

@petrolhead wrote:leuk bakkie, lijkt best wel wat op de mijne toen ik hem net af had( spiegels, sedan,roostertjes zwart , alleen dan ander kleur en de motorkap ben jij sneller mee haha :thumb

denk je wel kerel en nu je het zegt ahahahaha is eigenlijk alleen de kleur en motorkap anders ! en die moterkap was in 20 min klaar dus is niet veel werk hahahahaha

@petrolhead wrote:leuk bakkie, lijkt best wel wat op de mijne toen ik hem net af had( spiegels, sedan,roostertjes zwart , alleen dan ander kleur en de motorkap ben jij sneller mee haha :thumb

denk je wel kerel en nu je het zegt ahahahaha is eigenlijk alleen de kleur en motorkap anders ! en die moterkap was in 20 min klaar dus is niet veel werk hahahahaha

Leuk geworden zo, mooi geheel zo :thumb

misschien moet ik zelf ook maar een sedan kopen ( ipv de coupe ) ;)

Leuk geworden zo, mooi geheel zo :thumb

@REDP. wrote:Leuk geworden zo, mooi geheel zo :thumb

dank je kerel ! vind zelf een coupe mooier als een sedan dus mooi houden die coupe :thumb

@REDP. wrote:Leuk geworden zo, mooi geheel zo :thumb

dank je kerel ! vind zelf een coupe mooier als een sedan dus mooi houden die coupe :thumb

Nou, dat ziet er goed uit zo ;) Ben alleen niet z'n fan van die oranje kleur, denk dat matzwart 'm niet verkeerd zal staan.

Die 4 cm verlaging zou ik zeker voor gaan, waar haal jij je setje vandaan?

Nou, dat ziet er goed uit zo ;) Ben alleen niet z'n fan van die oranje kleur, denk dat matzwart 'm niet verkeerd zal staan.

Die 4 cm verlaging zou ik zeker voor gaan, waar haal jij je setje vandaan?

nee geen zwart op een kadett, is niet mooi. haha verlaging zou ik ook doen, heb toen bij hottuning zo'n complete set gekocht voor 200 euri's, maar alleen veren zou ik gewoon eens marktplaats in de gaten houden.

nee geen zwart op een kadett, is niet mooi. haha verlaging zou ik ook doen, heb toen bij hottuning zo'n complete set gekocht voor 200 euri's, maar alleen veren zou ik gewoon eens marktplaats in de gaten houden.

ja idd gewoon ff marktplaats in de gaten houden !!! ik heb vandaag de voorbumper er weer op gezet incl 2 ronde verstralers . dat staat hem ook goed .

ja idd gewoon ff marktplaats in de gaten houden !!! ik heb vandaag de voorbumper er weer op gezet incl 2 ronde verstralers . dat staat hem ook goed .

@REDP. wrote:En hoe gaat het met dit leuke kadettje ??

met het kadettje gaat het goed ! mijn zwager rijdt er nu mee ! die had een auto nodig hij heeft hem van mij overgenomen dit ivm de vele kilometers die ik draai !

@REDP. wrote:En hoe gaat het met dit leuke kadettje ??

met het kadettje gaat het goed ! mijn zwager rijdt er nu mee ! die had een auto nodig hij heeft hem van mij overgenomen dit ivm de vele kilometers die ik draai !

Terug
Naar boven