• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!!

origineel gepost door Eric BB

Ik en mn vriendin zijn zaterdag ff wezen kijken... laatste stukje er naar toe achter een astra gereden met 4 uitlaten... wat een lawaai! ik heb al veel geluid in mn auto maar deze kwam er ruim bovenuit!:agent

eenmaal aangekomen zijn we wezen kijken bij de sprints... mooie belgische paarse Manta... Supergeluid en snel!! en een witte ascona.. volgens mij een v8 met turbo.. geweldig!

Toen een rondje gelopen op t terrein.. het was goed georganiseerd en gezellig.. t is niet helaas mijn merk maar ik had me er zeker wel kunnen vermaken..

Moet je maar eens een weekend gaan en die C te koop aanbieden, komt oooooooit wel goed met jou. :P

was een erg geslaagde meeting dit jaar

en de sprint die was het leukste

we hebben vandaag meegedaan met 2 rode kadett cabrio's lekker de bandjes laten piepen

s'avonds was de muziek en de striptease ook erg goed

volgend jaar zijn we er weer bij

4046520.jpg

4046637.jpg

Ben alleen op zaterdag geweest met de Astra. Lekker druk, veel mooie auto's en de sprint race was mooi.

Volgend jaar maar weer met de Corsa.:) Astra stond buiten het hek.

Alleen waren m'n batterijen op van de digitale camera toen ik foto's wilde maken.:thumbdown

origineel gepost door Big Sexy

leuk dat je je met het clubje van thei en marij bij ons aangesloten had small sexy!

Whaha, thei en marij waren weer van de partij haha! Was weer leuk om bij/naast jullie te staan :)

Ook weer een super leuk weekend gehad en mooie auto's gezien!

Volgend jaar zijn we er ook weer :P maar dan met andere auto's...

origineel gepost door x-tinction

origineel gepost door suqra

origineel gepost door black champion

origineel gepost door x-tinction

suqra heb jij die corsa a dan waar wat was van stuk gelopen tijden sprint? :O

mijn corsa a is ook stuk gelopen tijdens de sprint, koppeling ligt eruit, en bij suqra geloof ik z'n differentieel

klopt m'n dif was eruit geklapt. klein gaaaaatje in me bak. is terplekke gefixt met de hulp van sjoerd en rick:wors echt te gek.

Ja dan was jij dat want hoorde inderdaad dat er gaatje in zat maar vind het zowiezo knap dat je een bak hebt vervangen op het terrein zelf:O respect voor iedereen die daar aan mee heeft geholpen. maar je had toch echt meer decibels geproduceert want hij had twee metingen gedaan? en eentje daarvan zat boven 120 decibel had ik zelf gehoord want stond er bij (als toeschouwer) toen klodder zat te meten. wat en kabaal maakte die haha :P maar wel vet zo'n rat style en dan zo'n snelle motor onder de kap had ik niet direct verwacht toen ik je zag rond rijden de eerste keer.

ja was echt te gek. sleutele op locatie:) zonder hulp was het echt niet gelukt hoor.

vind het wel mee vallen m'n begrenzer oop 7300 toere klappert wel hard maar de rest valt wel mee. prijs uitreiking zeiden ze 116 db dus weet het ook niet.

is toch juist lache zoon rot hok met een snelle motor:) leuk aan het stoplicht hoor:)

Gezellig! Enorm! Leuk!

Heb weer een geweldig weekend achter de rug! Minstens 600 Opels: je waant je bijna in de hemel. :D

Helemaal als je totaal onverwacht de 2de prijs met je Vectra A mag ophalen!

Hier wat foto's:

Foto-64XXJ73K.jpg

Foto-MSTHFCOG.jpg

Foto-MSCLD3HH.jpg

Foto-KUQ868AF.jpg

Foto-RGN8DYOC.jpg

Foto-LKAW8DK8.jpg

Foto-YBTXLA6X.jpg

Foto-8GDNRVR4.jpg

Deze, en alle andere 142 staan hier.

Was weer erg geslaagd!!

Sprinten moeten ze zeker proberen elk jaar te doen...

@Navy: proficiat met je prijsje! De onverwachtste prijzen zijn het leukste he!

De rest natuurlijk ook proficiat! Zoals elk jaar stonden er weer hele mooie wagens.

ja man , wat een zalige verasing dat er sprint was

heb ook 3 keer gereden, maar wat ik vreesde kwam uit, ik krijg hem met doortrekken sinds een tijdje niet in zen 2

maar eens werk van maken

het weekend was echt super, veel gelachen, vele mooie wagen

top gewoon

en dan hebben er nog 2 van ons een bekertje mogen meenemen

raf 2de plaats laagste wagen

andy 2de plaats sprint met turbo

de foto's kun je zien op deze link

en nog een link naar de foto's van ons club zelf

filmpjes volgen nog

origineel gepost door nova....

origineel gepost door champo

origineel gepost door astrawez

Zo stonden we erbij

00-SDC16017.jpg

...

@nights:

312ify8.jpg

Dat waren toch die astra en vectra`s en da zijn Duitsers;)

Ja ik zag het een paar seconden late ook en heb het bericht toen aangepast. Maar je was me te snel af:agent

Ik heb ook een super weekend gehad, sprint was weer eens lekker om dat te doen na al die jaren. Met 8,95 (of 8,85?) mooi de derde plaats in de turbo klasse:D Armand (Opel4ever) de 4e plaats met 9,01 sec:agent

Zijn inderdaad wel wat kleine puntjes die beter hadden gekund maar begrijp dat ze dat al weten;)

Volgend jaar zeker weer:wors

Hierbij nog wat filmpjes van onze kant:

Arjan:

http://calibradreamteam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=74&Itemid=90

Opel4ever:

http://www.calibradreamteam.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=75&Itemid=91

En onze fotos:

http://www.calibradreamteam.nl/index.php?option=com_expose&Itemid=58

ja ik ben benieuwd wie er in de astra G klasse heeft gewonnen!

Ow en heeft er iemand filmpjes gemaakt van mijn sprintjes?:P

origineel gepost door nova....

origineel gepost door astrawez

Zo stonden we erbij

00-SDC16017.jpg

...

@nights:

312ify8.jpg

Dat waren toch die astra en vectra`s en da zijn Duitsers;)

Ja ik zag het een paar seconden late ook en heb het bericht toen aangepast. Maar je was me te snel af:agent

Kan gebeuren.... niet temin wel een mooie foto:thumbup

origineel gepost door pastry

ja ik ben benieuwd wie er in de astra G klasse heeft gewonnen!

Ow en heeft er iemand filmpjes gemaakt van mijn sprintjes?:P

en van mijn sprintjes?? Blauwe opel manta. Zou er blij mee zijn, m'n maat heeft er niet aan gedacht omdat ie t zo naar z'n zin had:thumbup

Terug
Naar boven