• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oschersleben 2009 4 t/m 7 juni

Ik ben er nog nooit geweest maar het schijnt altijd een leuke meeting te zijn... heeft iemand misschien foto's van hoe groot het daar is en wat voor sfeer er hangt?

Ik vertrek dit jaar op woensdag naar het 2de huis van mijn ouders... Dan ben ik namelijk over de helft en hoef iik donderdag ochtend nog maar een klein stukje met de ambulance :thumbup

Foto's hebben we niet gemaakt maar tis echt groot

Is wel een meeting waar ik toch elk jaar voor vrij neem........

Moet je gewoon bij zijn..

Gezien en gezien worden dat is het motto maar wel super sfeer :D

dan kan ik ff niet,4 juni is het vrouwtje jarig ,7 juni ben ik 38 jaar getrouwd

en we zitten op zee,gaan cruizen met de rotterdam,,,de nieuwe he voor de

slimmerikken onder ons,,,, jammer volgend jaar beter.

vgr tonsr.

sfeer daar is moeilijk te beschrijven, stel je het maar voor of je met 50.000 familieleden een weekend weg bent want het is echt 1 grote familie daar,

en groot tja tis maar wat je groot vind: 18.000 opels en 56.000 bezoekers!! dat is niet voor te stellen.zal us kijken of ik nog wa foto's heb

gaat volgens mij een feestje worde daar, kzie er al naar uit.men verlof staat al vast en die woensdag rijd k al richting oschersleben. hopen dat het weer meevalt, maar zo warm als vorig jaar hoeft ook weer nie ook al deed da onweer wel ff deugd:) en de verhalen van die 1 grote famillie kloppen volledig:wors

grtz jerre

wij waren vorig jaar net weg voordat de onweer er was hebbe we niets van mee gekregen

maar het was daar egt warm ja iets minder mag wel:agent

origineel gepost door timbo

wij waren vorig jaar net weg voordat de onweer er was hebbe we niets van mee gekregen

maar het was daar egt warm ja iets minder mag wel:agent

schoon dings gezien mee da onweer, een duits chicky was ne calibra in legerkleur gespote aant kuise in dieje regen en in bikini:vertag

kan het zijn dat de kaarten nog niet verkrijgbaar zijn voor de familiekamping enzo?

Dacht dat deze in december werden vrijgegeven.

alle dagen erbij!!!

ik zie alleen zo op tegen de laatste dag...... dan is het afgelopen en moet je weer een JAAR wachten!!!:mad:

Originally posted by corsaboy

ik hoop dit jaar ook weer aanwezig te zijn...Voornamelijk op de strip ;)

me too, gelijk ff vrijvragen :vertag

ben er zeker weer bij

als je 1 keer geweest bent wil je die niet meer missen ...wordt nou 4e jaar op rij

wordt weer gezellig met zn allen tussen die maffe duitsers

Is hier wat meer info over te vinden?

En waar ligt het precies (afstand vanaf Utrecht in km's ongeveer?)

Terug
Naar boven