• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Oschersleben 2009 4 t/m 7 juni

Ik rijd vrijdag avond aan ik kan geen vrij krijgen anders was ik ook woensdag met de rest van OFZO mee gegaan:P

moet er wat voor over hebben voor deze meeting:jerry

als ik om 5 uur aan rijd ben ik er tussen 9 en 10:P

Calibra Dream Team, zal ook aanwezig zijn, wel flink wat extra gereedschap meenemen, omdat de auto's dan net klaar zijn.

Niet dat we ons sleutelaars niet vertrouwen, maar toch voor de zekerheid :)

origineel gepost door mooiwark

origineel gepost door mbvectrav6

:D Jaja neem echt alles mee king::D

als jij gaat ga ik ook... ;) wil dat echet een keer meemaken!

Wil hier ook heel graag een keer heen.. maar doordat ik dan midden in de verhuizing zit ga ik het helaas niet redden :( denk ik..

Gr. Maurice

ik zat eens te denken, eigenlijk is Oschersleben een soort Mekka voor de Opel liefhebber. :P

Je moet er een keer geweest zijn.

Ik loop er wel warm voor. Ben alleen aan het twijfelen of ik met de astra of corsa ga. :agent

vorig jaar waren wij rond 5 uur op het terein en toen stond het al redelijk vol

rond het circeut stond het zowiezo al helemaal vol

vorig jaar reden we naar ochersleben en toen was het onderhand elke 20 km 1 graad warmmer

we reden daar een rond over het terein en de thermometer gaf 40 graden aan:D

wij hadden het geluk dat we net weg waren vertrokken met 30 graden en paar uur later kregen we te horen dat het stormde hopelijk dat het dit jaar weer zon weertje word heb er zin in:P

Terug
Naar boven