• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

past de pvv bij jou?

@eddepet007 wrote:Boerkas gewoon verbieden

Moet als motorrijder ook mijn helm afzetten bij bij tanken

haha, ik heb geen motorrijbewijs, anders had ik een streek uitgehaald..

boerka op, helm op, dan tanken.

als er dan iemand aan kwam zeiken over die helm, helm af en hopen dat de boerka blijft zitten, en dan kijken wat ze willen doen ;)

@soepkiepe wrote:haha, ik heb geen motorrijbewijs, anders had ik een streek uitgehaald..

boerka op, helm op, dan tanken.

als er dan iemand aan kwam zeiken over die helm, helm af en hopen dat de boerka blijft zitten, en dan kijken wat ze willen doen ;)

Die is wel leuk!!!!

Heb zelf systeem helm

Maar is ook niet meer dan logies dat je iemands gezicht kan zien

Van mij mag er direckt verbod op komen

Maar goed zal wel niet met pvda straks aan het regeren komen er eerder gratis burka s bij

Ik had het trouwens met de lesmotor ook: ik had onder m'n helm zo'n balaclava voor de warmte, die moest ik ook af doen bij het tanken.

Terug
Naar boven