• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pc probleem opgelost

oh dus je hebt nu wel weer beeld ,al is het onbegrijpelijk ?

de knoop batterij kan je verwijderen ,maar of het nut heeft betwijfel ik ,daarmee ledig je het bios geheugen

alleen .

probeer als hij opstart direct in het bios te komen met de DEL toets of soms is het F1 toets ,als dat lukt

zijn we al een stuk verder ,en kan je bij opstart volgorde aangeven dat je eerst met CD-Rom wil opstarten

en dan een Windows setup cd erin ,en wachten tot je de tekst ziet "druk een toets om van deze CD te starten"

en dan de procedure volgen die Windows dan aan geeft.

ik bedoel je krijgt nu toch wat meldingen in beeld ,fout meldingen ?,je monitor doet het nu weer toch ?

ik bedoel je krijgt nu toch wat meldingen in beeld ,fout meldingen ?,je monitor doet het nu weer toch ?

zie eerste topic van mij met de melding die ik kreeg zwart beeld met een tekst.het blijft een zwartbeeld met een 4kanten kader met deze tekst erin van begin af aan

heb nu ook een probleem gezien als ik de blauwe blok stekker eruit trek dan brand het lampje blauw en doe ik hem weer in de pc krijg ik die meldingen weer te zien en lampje oranje?

zie eerste topic van mij met de melding die ik kreeg zwart beeld met een tekst.het blijft een zwartbeeld met een 4kanten kader met deze tekst erin van begin af aan

heb nu ook een probleem gezien als ik de blauwe blok stekker eruit trek dan brand het lampje blauw en doe ik hem weer in de pc krijg ik die meldingen weer te zien en lampje oranje?

nu heb ik een extrerne harde schijf van 1tb gevonden.zou ik nu de oude schijf eruit kunnen halen en de externe aansluiten zodat de pc gewoon weer opstart.want er staat win xp pro met sp3 op?

nu heb ik een extrerne harde schijf van 1tb gevonden.zou ik nu de oude schijf eruit kunnen halen en de externe aansluiten zodat de pc gewoon weer opstart.want er staat win xp pro met sp3 op?

de tekst "scan bereik" houd in dat de monitor de aangeleverde frequentie niet aan kan,probeer eens een andere monitor ?

de tekst "scan bereik" houd in dat de monitor de aangeleverde frequentie niet aan kan,probeer eens een andere monitor ?

ja is idd vreemd,maar je weet maar nooit kan dat in die blauwe stekker "is de vga stekker" een pin krom of weg is nu,ben ik vaak genoeg tegen gekomen bij klanten ?

ja is idd vreemd,maar je weet maar nooit kan dat in die blauwe stekker "is de vga stekker" een pin krom of weg is nu,ben ik vaak genoeg tegen gekomen bij klanten ?

nee dus,hij krijgt geen bios opstart beeld ,dus laat staan veilige modus !,monitor geeft alleen aan dat er geen geldig signaal

binnen komt ,buiten scan bereik !,monitor en pc kunnen niet verbinden om een of anderen reden,kan zijn knik in de kabel,pinnetje

in de vga stekker krom of afgebroken ,in ergste geval vga onboard defect lijkt mij erg sterk,een van de componenten op het

bord defect of misplaatst.

nee dus,hij krijgt geen bios opstart beeld ,dus laat staan veilige modus !,monitor geeft alleen aan dat er geen geldig signaal

binnen komt ,buiten scan bereik !,monitor en pc kunnen niet verbinden om een of anderen reden,kan zijn knik in de kabel,pinnetje

in de vga stekker krom of afgebroken ,in ergste geval vga onboard defect lijkt mij erg sterk,een van de componenten op het

bord defect of misplaatst.

[rquote=1863978&tid=141817&author=kadettje-89]kom het word echt raadsel achtig deze monitor heeft altijd op deze pc gedraaid.[/rquote]

Al op een andere monitor aangesloten?

Pc enkel aansluiten met vga, muis en keyboard andere zooi eruit laten

Enkel onboard vga of ook losse kaart anders losse kaart eruit en op onboard aansluiten

Als er speaker op het motherboard zit trek het geheugen er eens uit en kijk of hij een alarmsignaal geelft bij aanzetten zoniet kan je er bijna van uitgaan dan je motherbord ter aarde is gestort.

Terug
Naar boven