• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

pk`s gsi ?

@McKaamos: Als ik me nie vergis is dat de luchthapper van mini cooper, gesprek is idd wel leuk om te volgen vooral met die

:kewlpics

Wat je vermogen betreft, t makkelijkste en goedkoopste is idd een andere motor erin takelen, maarja aangezien je

in belgie woont wordt dat n groot probleem. Dan zul je er toch wat meer geld in moeten stoppen wil er echt meer

vermogen uithalen. Gr's

@McKaamos: Als ik me nie vergis is dat de luchthapper van mini cooper, gesprek is idd wel leuk om te volgen vooral met die

:kewlpics

Wat je vermogen betreft, t makkelijkste en goedkoopste is idd een andere motor erin takelen, maarja aangezien je

in belgie woont wordt dat n groot probleem. Dan zul je er toch wat meer geld in moeten stoppen wil er echt meer

vermogen uithalen. Gr's

Een corsa 1.6 gsi van bj 97 heeft echt geen 106 pk's meer hoor..vaak komen ze niet boven de 80pk uit.

maar Wellez....heel veel dingen die jij vraag zijn met 1 klik op www.google.nl te vinden :thumb

Een corsa 1.6 gsi van bj 97 heeft echt geen 106 pk's meer hoor..vaak komen ze niet boven de 80pk uit.

maar Wellez....heel veel dingen die jij vraag zijn met 1 klik op www.google.nl te vinden :thumb

@waltwalt500 wrote:Een corsa 1.6 gsi van bj 97 heeft echt geen 106 pk's meer hoor..vaak komen ze niet boven de 80pk uit.

maar Wellez....heel veel dingen die jij vraag zijn met 1 klik op http://www.google.nl" onclick="window.open(this.href);return false; te vinden :thumb

tuurlijk jonge lekker verder dromen!!

een gsi met x16xe van 1997 heeft gewoon 106 pk :vertag :vertag

@waltwalt500 wrote:Een corsa 1.6 gsi van bj 97 heeft echt geen 106 pk's meer hoor..vaak komen ze niet boven de 80pk uit.

maar Wellez....heel veel dingen die jij vraag zijn met 1 klik op http://www.google.nl" onclick="window.open(this.href);return false; te vinden :thumb

tuurlijk jonge lekker verder dromen!!

een gsi met x16xe van 1997 heeft gewoon 106 pk :vertag :vertag

een auto van 1997...2011 - 1997 = 14 jaar...jij maakt mij niet wijs dat een auto van bj 97 nog net zoveel pk's heeft dan toen ie net uit de fabriek rolde..

er werd toch echt gevraagt hoeveel pk een auto uit 1997 heeft...

Droom ff lekker verder joh!! :thumb

een auto van 1997...2011 - 1997 = 14 jaar...jij maakt mij niet wijs dat een auto van bj 97 nog net zoveel pk's heeft dan toen ie net uit de fabriek rolde..

er werd toch echt gevraagt hoeveel pk een auto uit 1997 heeft...

Droom ff lekker verder joh!! :thumb

zeg walliewallie als je niets beters te melden hebt, dan kan je beter niets posten.

er zullen best wat paarden weg zijn, maar 36 niet hoor.

zeg walliewallie als je niets beters te melden hebt, dan kan je beter niets posten.

er zullen best wat paarden weg zijn, maar 36 niet hoor.

zeg corsa_gsnie!! ten eerste kan je me normaal bij me naam noemen..die je ziet!! kleine moeite toch?

en ten tweede had jij niet beter *meneer snel op zijn teentjes getrapt kunnen heten*

en ten derde,kan je het niet verkroppen dat je geen C gsi kan kopen?

gefrustreerd en bijdehand...ga eens aan je eigen werken kereltje

en je weet het he!!...actie is reactie!

o ja en leer eerst eens tellen...106-80 is bij mij geen 36 :jerry

zeg corsa_gsnie!! ten eerste kan je me normaal bij me naam noemen..die je ziet!! kleine moeite toch?

en ten tweede had jij niet beter *meneer snel op zijn teentjes getrapt kunnen heten*

en ten derde,kan je het niet verkroppen dat je geen C gsi kan kopen?

gefrustreerd en bijdehand...ga eens aan je eigen werken kereltje

en je weet het he!!...actie is reactie!

o ja en leer eerst eens tellen...106-80 is bij mij geen 36 :jerry

Ik neem aan dat iemand naar fabrieksgegevens vraagt en niet wat daar er nog over is

Als iemand naar het vermogen van een auto vraagt dan noem je toch de fabrieksopgave

of moet je dan gaan rekenen en gissen wat er over zou kunnen zijn met betrekking

tot de leeftijd

Terug
Naar boven