• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Poloken's Vectra C2 GTS, 1.9 cdti

How how. Je vec is niet goedkoop je stickers doen zo goedkoop aan. Je moet doen wat jij t mooiste vind. Mensen hebben ook niets met mn interieur maar dat interesseert mij niets. Of t moet echt slecht staan. Als je twijfel hebt. Tja jij bent de enige die de beslissing moet maken

@sleutel13 wrote:How how. Je vec is niet goedkoop je stickers doen zo goedkoop aan. Je moet doen wat jij t mooiste vind. Mensen hebben ook niets met mn interieur maar dat interesseert mij niets. Of t moet echt slecht staan. Als je twijfel hebt. Tja jij bent de enige die de beslissing moet maken

Weet wel hoor, bedoel ik ook niets verkeert mee. Een forum dient om meningen te geven imo en zo ga je mss nadenken of het idd wel mooi is of niet en om eerlijk te zijn hebben jullie wel gelijk, toont zonder veel mooier dan met, dus bedankt zou ik zo zeggen. :thumb :D ;)

@POLOKEN wrote:

Ah zijn ze goed toegekomen. :thumbup Suc6 ermee.

Jazeker, had al een berichtje gestuurd naar je, maar volgens mij verzenden mn berichtjes op het forum niet.

@POLOKEN wrote:Meningen zijn er om gedeeld te worden op een forum dus heb zeker geen problemen met jullie reactie's. Ik heb altijd al vd race-look gehouden en ga wss die weg terug opgaan. Kheb setje sparco pro 2000 stoelen op het ook, heb al 3-punts gordels en binnen 2 weken komt AP schroefkit eronder.

De 2 verschillende banden merk stickers is idd omdat ik vooraan en achteraan 2 verschillende banden heb. Goed opgemerkt ralph3000 :D

Nu deden jullie me wel twijfelen en heb ik ze er net een uurtje geleden terug afgehaald. Om eerlijk te zijn was ik wat geraakt door de meningen en heb niet graag dat ze m'n auto goedkoop noemen enzo. :cry :thumb ;)

Grtz

Ik snap best dat je erdoor geraakt was hoor (eerlijk van je om dat toe te geven) want laten we eerlijk zijn, je past een auto naar smaak aan ten eerste voor jezelf, maar ook wel met de hoop dat anderen het mooi vinden. Denk dat dat wel voor velen van ons geldt. :afro

Maar ga vooral door met deze mooie vectra! :wub

Succes :thumb

@ralph3000 wrote:@POLOKEN wrote:Meningen zijn er om gedeeld te worden op een forum dus heb zeker geen problemen met jullie reactie's. Ik heb altijd al vd race-look gehouden en ga wss die weg terug opgaan. Kheb setje sparco pro 2000 stoelen op het ook, heb al 3-punts gordels en binnen 2 weken komt AP schroefkit eronder.

De 2 verschillende banden merk stickers is idd omdat ik vooraan en achteraan 2 verschillende banden heb. Goed opgemerkt ralph3000 :D

Nu deden jullie me wel twijfelen en heb ik ze er net een uurtje geleden terug afgehaald. Om eerlijk te zijn was ik wat geraakt door de meningen en heb niet graag dat ze m'n auto goedkoop noemen enzo. :cry :thumb ;)

Grtz

Ik snap best dat je erdoor geraakt was hoor (eerlijk van je om dat toe te geven) want laten we eerlijk zijn, je past een auto naar smaak aan ten eerste voor jezelf, maar ook wel met de hoop dat anderen het mooi vinden. Denk dat dat wel voor velen van ons geldt. :afro

Maar ga vooral door met deze mooie vectra! :wub

Succes :thumb

Thnx Ralph3000, ga ik zeker doen. Binnenkort de schroefkit en ben opzoek naar mooie (sport)zetels. Liefst de OPC's maja das moeilijk te vinden precies ofwel mooi kuipstoeltje.

En wie op een forum zit moet tegen kritiek kunnen é, en zo kom je dan ook evt te weten of je goed bezig bent of niet. Ik heb het liefst dat mensen eerlijk zijn en oprecht ipv achterbaks zeggen dat het mooi is terwijl ze het spuuglelijk vinden. :-)

Dus we blijven voortdoen, nu wel zonder stickers enzo. :D

Grtz

Vandaag op 2 uurkes de schroefkit gestoken met dit als resultaat:

ERVOOR:

ERNA:

Ik ben tevreden, hij ligt imo perfect en wat rijdt het toch echt VEEL beter vind ik.

Comments are welcome.

Grtz

Dank je. Ik ben ook tevreden. Hij kan nog redelijk wat lager maar rij er alle dagen mee en heb ook 2 kleine dochtertjes (1tje 2j en 1tje 4 mnd) en vind dat het nog rijbaar moet blijven voor hen.

Ook ben ik blij dat jullie je mening ivm de stickers hebben gegeven want idd ze ontsierden de wagen wat.

Nu staat hij qua uiterlijk zo goed als af. Mss nog een opc-line onderlip vooraan en that's it.

Voor het interieur twijfel ik wat tss sparco's pro 2000 stoelen of zoeken achter een OPC interieur. Wss zal het wel dat laatste worden.

Grtz

Dank je iedereen. Uitlijnen is me aangeraden binnen een 14-tal dagen, als de kit hem wat gezet geeft. Dus morgen bel ik voor afspraak tegen eind september. Ik rij toch nt zoveel km's in de week dus zal wel geen kwaad kunnen zeker.

@ Raymondvec de sideskirts vind ik persoonlijk wat te lomp, de gts skirts zijn imo mooier; 😉

Grtz

@Kadett 1.5-TD 4Deurs wrote:Staat hem idd goed!!

En sorry dat ik het zo vaak vraag, maar heb je toevallig nog eens gedacht aan die foto's van de privacy shades :angel

Hey sorry maar ben het zelf ook vergeten hoor. Ga er komende week zeker werk van maken. :oops:

Terug
Naar boven