• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Poloken's Vectra C2 GTS, 1.9 cdti

Stickertuning :jerry

Daar ik een kuisfreak ben en mijn wagen altijd fris en proper moet zijn, deze toepasselijke sticker:

En "DE" sticker die m'n vectra extra meerwaarde gegeven geeft nu:

Deze blijven wel want vind ze wel passen. :ass

Normaal eind vd week krijg ik de voorbumper spoiler van opc-line binnen, alsook een nieuw opel logo voor op de kofferklep. Ga het holden logo er af halen. Vind het niet zo meer passen. Twijfel ook om de naafkapjes vd velgen (nu vauxhall) te veranderen in opel logo. Mocht er iemand willen ruilen, pm me maar.

Voor de rest zal het zowat alles zijn denk ik. Juist nog een OPC interieur en that's it. Dan begin ik stilletjes aan mijn droomwagen te zoeken en op te knappen. :D

Grtz

Zoals hierboven vermeld verwachte ik dus vrijdag de opc line voorbumper. Toen ik 's avonds thuis kwam had ik nog niets gevonden dus ik es kijken op track nummer en bleek dat mijn pakje was afgegeven bij me. Ik contacteerde dus de koerier dienst en de chauffeur had het pakje achter mijn hekken gelegd zei hij. Lag er dus niet meer, is dus gestolen. :wtf Mijn overbuur geeft wel iemand zien lopen van op mijn oprit met een groot pak maar kon nt zeggen of het koerier was of nt. Pffff...

Heb vandaag wel ondanks tegenslag toch al nieuwe update bevestigd gekregen: http://link.marktplaats.nl/854746064" onclick="window.open(this.href);return false; :D

Heb ook nog het opel logo kunnen omruilen voor vauxhall logo achteraan dus alles ga nu matchen met de centercaps vd velgen.

:thumb

Pff, das klote zeg.

Maar hier moet inderdaad de koeriersdienst voor opdraaien, een pakket mag niet zonder toestemming rondom het huis gezet worden.

Ik weet er toevallig best veel vanaf ;)

@POLOKEN wrote:Zoals hierboven vermeld verwachte ik dus vrijdag de opc line voorbumper. Toen ik 's avonds thuis kwam had ik nog niets gevonden dus ik es kijken op track nummer en bleek dat mijn pakje was afgegeven bij me. Ik contacteerde dus de koerier dienst en de chauffeur had het pakje achter mijn hekken gelegd zei hij. Lag er dus niet meer, is dus gestolen. :wtf Mijn overbuur geeft wel iemand zien lopen van op mijn oprit met een groot pak maar kon nt zeggen of het koerier was of nt. Pffff...

Heb vandaag wel ondanks tegenslag toch al nieuwe update bevestigd gekregen: http://link.marktplaats.nl/854746064" onclick="window.open(this.href);return false; :D

Heb ook nog het opel logo kunnen omruilen voor vauxhall logo achteraan dus alles ga nu matchen met de centercaps vd velgen.

:thumb

Scherm ook even op Griffioen zetten

@RaymondVec wrote:Pff, das klote zeg.

Maar hier moet inderdaad de koeriersdienst voor opdraaien, een pakket mag niet zonder toestemming rondom het huis gezet worden.

Ik weet er toevallig best veel vanaf ;)

Koerier dienst kan er nts aan doen. Ik ken die persoon, hij komt dagelijks bij ons op twerk pakjes afhalen, en had hem gezegd dat hij het maar achteraan moest leggen als ik nt thuis was, dusja... Tekenen hoefde nt blijkbaar.

Ahja weer levensles rijker zeker. Wel kl.te vh geld maja...

@POLOKEN wrote:

Koerier dienst kan er nts aan doen. Ik ken die persoon, hij komt dagelijks bij ons op twerk pakjes afhalen, en had hem gezegd dat hij het maar achteraan moest leggen als ik nt thuis was, dusja... Tekenen hoefde nt blijkbaar.

Ahja weer levensles rijker zeker. Wel kl.te vh geld maja...

Aah oke dan is het een ander verhaal ja.

Hopelijk vind je snel een nieuwe.

Vandaag foto's gekregen vd vauxhall grille en blijkt dat het enkel het chroom gedeelte is dat hij me doorstuurt op foto. Daar ben ik toch nts mee? Of past dit op mijn opel grille? Denk het nt wss?

217834902ac7dfb6364e44250c752b9e.jpg

Is wel anders maar prima passend te krijgen.

Er zijn 4 varianten welke alleen bij het logo iets verschillende contactpuntjes hebben. Als ze in de weg zitten kun je die gewoon met een dremel weg slijpen.

Er blijven genoeg klipjes ter bevestiging over :agent Ik heb wel een plaatje als je wilt.

Groet jraaf

Ok thnx jraaf en gwriemersma, dus als ik het goed begrijp dan hoef ik alleen maar het chroom van mijn originele opel grille eraf te halen en er de vauxhall grille in de plaats er op te zetten? Juist?

Zoals Jürgen zegt heb net even gekeken is idd anders maar met een beetje knutsel werk en geduld prima passend te maken :thumb

Ik ben nog erg benieuwd naar de 16mm spacers. Heb je ze er al onder?

Ben het ook van plan bij alleen de achterbanden nl.

@Wess1988 wrote:Ik ben nog erg benieuwd naar de 16mm spacers. Heb je ze er al onder?

Ben het ook van plan bij alleen de achterbanden nl.

Die zijn al lang verkocht! ;)

Grille heb ik afgezegd. Vertrouw het nt echt en liever een volledige vauxhall grille dan een deel ervan en te moeten bricoleren.

:D

Terug
Naar boven