• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

Ik heb dat gedaan omdat ik op de snelweg steeds langzamer ging.

toen voor de 2e keer de koppakking stuk raakte is ie eigenlijk nooit meer de oude geweest.

De topsnelheid zat op ongeveer 140 km/uur op LPG.

Ook was inhalen op provinciale wegen niet helemaal veilig meer, had (te) veel meters nodig om fatsoenlijk te passeren.

Maar verder is ie oke, dus maar in de E gedaan, motorblok is nu met pensioen en wordt af en toe nog gebruikt.

Maar nu met dit huidige blok kan ik weer karren op de snelweg. 170 km/uur is geen probleem op LPG.

Rik :)

Aardig klusje geweest dan toch?

Vandaag 469.000km

IMG01270-20120220-1547.jpg

Vorige week Maandag nog 468.000km en maandag daarvoor 467.000km :jerry

Ik krijg steeds meer zin om te rijden :hmmz

pff ik zag mijn teller op 214210 staan, k denk dalijk ff foto maken... mislukt dus haha:P

staat inmiddels op iets van 214220 geloof ik

de mijne stond vandaag op 311111 km. Nu inmiddels iets meer, maar gaat lekker rustig door. Voorlopig ook geen verkoopplannen meer voor de astra. Wel een tijdje gehad, maar levert niets op.

Auto: Opel astra H

Bouwjaar: 2004

Motor: 1.4 Ecotec (Ecoslak) :p

Km Stand: 59 700

Kleur: Groen.

Type: Enjoy

Iedereweek 200km bij.

Vorige opel astra G 1998 1.7 DTL Isuzu pertotaal 395 000 km

Assen kapot en dak geplooit door een volvo v70 1997. grr voorrang negeerder

@KadAstra-EF wrote:Oei, nog 10.000 AstraTD !!!!!

Jij rijdt niet alleen stadritjes vriend.

Anders kan dit nooit !!!!!

Rik :jerry

jr418g.jpg

Hier een foto van mn E km-stand:

10yoymv.jpg

Toch wel Rik, alleen afgelopen zondag ben ik ff de autobahn opgeweest totaal 80km toen.

Rest van de week heb ik maar 350km gedraaid in de stad.

2dagen met de Vespa onderweg geweest king:

Nu al 10.000km verschil :jerry was eerst nog 15.000km :hmmz

@KadAstra-EF wrote:Ik heb dat gedaan omdat ik op de snelweg steeds langzamer ging.

toen voor de 2e keer de koppakking stuk raakte is ie eigenlijk nooit meer de oude geweest.

De topsnelheid zat op ongeveer 140 km/uur op LPG.

Ook was inhalen op provinciale wegen niet helemaal veilig meer, had (te) veel meters nodig om fatsoenlijk te passeren.

Maar verder is ie oke, dus maar in de E gedaan, motorblok is nu met pensioen en wordt af en toe nog gebruikt.

Maar nu met dit huidige blok kan ik weer karren op de snelweg. 170 km/uur is geen probleem op LPG.

Rik :)

Het snelheidsverlies kan ook optreden als de distributieriem een tandje van tijd staat...

Laatst de 150.000 aangetikt met een Astra G uit 99, X1.6XEL 16V motor. In augustus 2010 gekocht met 119.000 km in nieuwstaat! Vorige week de 150.000 aangetikt.

Sinds ik hem heb heb ik 1,5 liter olie bijgevuld als ik het mij goed kan herinneren. Dat is dus 1,5 liter olie per 21.000 km, oftewel 1 liter olie per 20.000 km. Gezien mijn type motor zeker niet verkeerd! Zolang dit zo blijft vind ik het prima. Aangezien ik altijd netjes warm rijd en nooit echt boven de 3000 toeren uitkom lijkt mij dat dit niet erger zal worden.

Terug
Naar boven