• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

Nee nee AstraTD (het rijmt)

het gaat om de kms die de auto gemaakt heeft. Daar gaat onze wedstrijd om. niet om hoeveel motoren de auto heeft gehad want dan win ik denk ik. :jerry :jerry

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:Nee nee AstraTD (het rijmt)

het gaat om de kms die de auto gemaakt heeft. Daar gaat onze wedstrijd om. niet om hoeveel motoren de auto heeft gehad want dan win ik denk ik. :jerry :jerry

Hahaha dat is ook waar :jerry

We zullen zien waar het schip strandt.

Beetje of topic, maar opzicht ook weer niet gaat over kms :jerry

Heb naar lang wikke en wegen 185km/u op de teller gehaald, een heel feestje voor dit auwe beestje.

IMG01384-20120229-2157.jpg

Even later haal ik met 180km/u 2 Ferrari's in, schijnbaar waren ze hier niet van gediend, dat een gezins auto hun zomaar inhaalde.

Toch geprobeerd om een foto te maken.

IMG01386-20120229-2208.jpg

Even later bij stoplichten kreeg ik toch een :thumbup van een van de heren in die dikke bak. :wors

@KadAstra-EF wrote:Dat heb je hier gereden ?

Ja, kilometers lang waar geen auto's te bekennen waren, daarom ook grootlicht erop.

Maar moet zeggen, het heeft echt geholpen.

1ste keer gas erop niet harder als 160 :jerry

Helaas verbleekt mijn kmstand een beetje bij de voorgaande, maar ik heb vandaag 234000 zien passeren. Mijn astra staion 1.4 liter rijdt en schakelt nog als nieuw (tenminste dat denk ik), en de motor loopt regelmatig als een naaimachine. Enige jammere is dat hij olie verbruikt, zo'n 2 liter per 10000 km.

019862 km na precies 1 jaar.

Hoop met deze benzine prijzen toch echt minder te moeten gaan rijden. :puke

Wel dit jaar nog min 2 vakanties met de auto voor de boeg.

Naar Spanje en op de terugweg door zuid Frankrijk, dat zijn toch wel de nodige kilometers.

Oei, nog 10.000 AstraTD !!!!!

Jij rijdt niet alleen stadritjes vriend.

Anders kan dit nooit !!!!!

3000 km in krap een maand :shock:

Rik :jerry

jr418g.jpg

Hier een foto van mn E km-stand:

10yoymv.jpg

Haha, Ik probeer nu alleen maar te rijden wat ik moet rijden en geen km meer extra.. ook al rij ik diesel, aan de pomp staan iedere week vindt ik niet meer leuk :thumbdown

@astraTD wrote:Haha, Ik probeer nu alleen maar te rijden wat ik moet rijden en geen km meer extra.. ook al rij ik diesel, aan de pomp staan iedere week vindt ik niet meer leuk :thumbdown

Ga op LPG rijden AstraTD !!

42 liter voor 31 Euro :thumbup

@astraTD wrote:auto: Opel Astra F station

Bouwjaar: 1996

Motor: 1.7DTL

Km stand: 376.000

Opel Astra F station

Bouwjaar: 1995

Motor: 1.7TDS

Km stand: 377.201

groetjes

Kijk eens aan op 16juli 2009 had ik 377.000km op de teller, en nu al 474.444km :thumbup

Terug
Naar boven