• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

post hier je km stand

Heb inderdaad wel even mijn best hiervoor gedaan ,Ik probeerde de dag teller ook nog op die stand te krijgen maar helaas niet op tijd in de gaten gehad,Heerlijk nog zo'n stand erbij.

Gekocht met een stand van 67.000 in Februari-2010

Nu 148.877 13-4-2012

In twee jaar tijd 81000 kms gereden! 0,0 liter olie verbruikt!!!

maar wel 6 stuks RainsportII 215x45_R17 versleten en 4 stuks winterbanden versleten!

Totale onderhoudskosten tot nu toe 2500,-

-egr

-uitlaat

-spruitstuk

-swirlkleppen

-portiervergrendeling

-achterverlichting

-2 x nieuwe voorruit

Daarnaast ongeveer 3500,- uitgegeven aan tunen/dyno/afblaas/remvergroting.

..enne een polijstbeurtje.

@linfiel wrote:Vandaag de 2 tjes berijkt,De automaat schakelt nog als boter, en geen olieverbruik,SUPER Ding.

2e5o93d.jpg

MOOI !!!!!!!

ik heb er 1 met 444.444 :)

Rik :)

@KadAstra-EF wrote:@linfiel wrote:Vandaag de 2 tjes berijkt,De automaat schakelt nog als boter, en geen olieverbruik,SUPER Ding.

2e5o93d.jpg

MOOI !!!!!!!

ik heb er 1 met 444.444 :)

Ik ook ergens :jerry Zou mooi zijn om nog 555.555 mee te maken, misschien over 2,5/3jaar. Maar denk het niet.

@KadAstra-EF wrote:Waarom niet ?

Als ie de 4 ton kan hebben, kan er best nog wel een tonnetje bij toch ?

Tis Opel he ?

Ja Rik als het nou een snelwegridder was, was het geen probleem.

Zelf heb ik soms medelijding met de wagen. Optrekken net in zijn 3e en weer op de rem voor stoplicht :thumbdown Hier in Maastricht kan je geen volle kilometer rijden of je voet kust de rempedaal weer :thumbdown

Daar kom je Vrijdag wel achter :jerry

Nou, ik ga al 15 jaar 1x per jaar naar MVV en weet dus dat je remmen regelmatig gebruikt worden :jerry

Vooral fietsers die op grote verkeerspleinen voorang hebben verbaast mij elke keer weer.

Over vrijdag neem ik zeer snel contact weer met je op :thumbup

Nou ze hebben hier geen voorrang ze pakken gewoon voorrang dat dan alles in de knoop hangt.

Is goed Rik. :thumbup

Auto: Opel Astra coupe bertone

Bouwjaar: 2003

Motor: 1.8 16v Injectie

Km Stand: 126.000

Pas gekocht met LPG voor een mooie 3300Euro

Vandaag

Deze stand behaalt hij gaat weer behoorlijk snel die teller, terwijl die 4dagen stil heeft gestaan bij garage.

IMG01941-20120425-1824.jpg

@dabok wrote:Opel Astra G OPC 1: 141.367 and rising..

Als ie minder werd vond ik het verdacht :jerry

Zit nu op 92.500. Zal wel op de ton zitten na de zomervakantie king:

Haha, gelukkig is deze niet voorzien van een TDT systeem (terugdraaitechniek) :P !

Maar jij hebt wel een nette km-stand voor een B Corsa :thumbup !

@jeroenk wrote:@dabok wrote:Opel Astra G OPC 1: 141.367 and rising..

@dabok wrote:Haha, gelukkig is deze niet voorzien van een TDT systeem (terugdraaitechniek) :P !

Tsja, hij maakte de laatste jaren maar 500km in de maand; waarvan zeker 400km snelweg. Heb m voor een leuk bedrag overgenomen van mn ouders, anders had ik een C gekocht met een km-stand net als deze ;)

Edit: Heb jij nu nog een versnelling over bij die foto of maak je echt 3.5k toeren bij 120?

Aah oke, dat scheelt dan weer inderdaad.. Heb al heel wat B'tjes gereden namelijk, voornamelijk de latere modellen GSI's, blijft mijn favoriete auto qua model, mogelijkheden zijn eindeloosss :) !

Haha nee, is echt in zijn 5 en de laatste versnelling, staan de OPC I type's bekend om, laagtoerige bocht, je moet dit type motor continue op toeren houden om vermogen te krijgen, maar daardoor maakt het mijn rijplezier niet minder om hoor :D !

@jeroenk wrote:@dabok wrote:Haha, gelukkig is deze niet voorzien van een TDT systeem (terugdraaitechniek) :P !

Tsja, hij maakte de laatste jaren maar 500km in de maand; waarvan zeker 400km snelweg. Heb m voor een leuk bedrag overgenomen van mn ouders, anders had ik een C gekocht met een km-stand net als deze ;)

Edit: Heb jij nu nog een versnelling over bij die foto of maak je echt 3.5k toeren bij 120?

Terug
Naar boven