• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Prachtige C kadett gekocht! Extra kadett gekocht!

2000

Post veel
Nadat mijn golf de geest gegeven had, ben ik een tijdje op zoek geweest, en ik heb er één gevonden!!

Ben er ongelofelijk blij mee, was er aan toe, hi hi.

Specs die ik tot nu toe gevonden heb:

2.4 injectie, 5 bak, schijfremmen rondom,groep A uitlaat incl. spaghetti, gele koni's rondom, weinig tot geen roest (deuren mogen in de toekomst wat werk hebben) I400/I200 interieur, en natuurlijk de gehele GTE meter set.

Ga er niets aan doen, trekhaak er af en hij is naar mijn zin. Wel mijn eigen atssen eronder, en hier en daar depuntjes op de i zetten

Weet iemand iets van de historie?

27042010055w.jpg

27042010054.jpg

27042010053.jpg

hij lijkt op een auto die heel lang in uitgeest te koop heeft gestaan.

daar zat achter het grilletje een oliekoeler.

en toenertijd zaten er webers op

Inderdaad een schitterende machine!

Heeft wel wat weg van die van c-dett16V (Moshe van Ooijen?), alleen heeft hij verchroomde bumpers...

kadettavater-1.jpg

Deze stond toch al een tijdje te koop...

maar inderdaad, alleen al voor het 2.4ltr blok

had ik hem al willen kopen ha.haa.

:cool:

Succes!!!

Greetz,

Bear

heel erg vet

als die van mij al in de buurt komt...................

wat doe je met deze velgen als de ats'jes eronder komen?

origineel gepost door coot

wat doe je met deze velgen als de ats'jes eronder komen?

Daar ga ik op het circuit gebruik van maken+ tevens het winter setje :thumbup

Ik sta trouwens voor een groot dilemma: hij is eigenlijk te mooi om buiten te laten staan. Ik had verwacht om met een "leuk" kadettje thuis te komen, niet met één die meeting waardig is. Dus ik begin hevig te twijfelen of ik de coupé moet behouden. Ik had al gekeken of hij aan het plafond kan hangen, maar heb 20 cm te kort (en dat gebeurd me nooit :P )

lastig, lastig, lastig. Of deze in de garage en de coupé die keihard is weg doen, of zo laten en de coupé die ik al 10 jaar heb langzaam aan af maken :hmmz

En bedankt voor de positieve reacties. Had ik al gezegd dat ik er ongelofelijk blij mee ben ? ;)

origineel gepost door gsipiloot

ga die coupe eens afmaken!:jerry

ik ben al 10 jaar bezig, denk je nu echt dat ik me nu opeens ga haasten :jerry:jerry

Terug
Naar boven