corsa14slow
Post vaak
Hallo allemaal,
~deleted~
maar nu het probleem:
De motor heeft Stationair problemen bij koude motor. s'ochtends na een lange nacht starten geen probleem, maar naar +/-1km
bij een stoplicht begint me motor in te kakken en valt regelmatig stil/uit...
ook na bijv. 2uur stil staan en weer willen weg rijden direct stationair problemen (uitvallen) en
blijf het gas vaak hangen bij schakelen of bij meteen weg rijden teveel gas, kan zelfs regelmatig zonder gas te geven 30km "rollen"
- het is een C14NZ motor
al gedaan:
- Stappenmotor
- ECU
- Temp sensor motormanagement
- div. keren uitgelezen en telkens foutcode 35 (vervang Ecu), storingslampje brand NIET.
- inlaat spruitstuk met remcleaner getest
- vacuüm slangen gecheckt.
- ontsteking gecheckt
Wat ik nog ga doen:
- ECU torderen tijdensbedrijf (schijnd te werken)
- ECU spanning en massa controleren
- nog een keer uitlezen
- Distr. riem vervangen
wie-o-wie weet de oplossing? wordt er nu wel een beetje gek van...
P.S: nog even een totale andere vraag: kan je op een swing/joy zonder problemen er GSI Vering onder plaatsen? (ivm: aanlopende wielen, etc)
MVG,
~deleted~
maar nu het probleem:
De motor heeft Stationair problemen bij koude motor. s'ochtends na een lange nacht starten geen probleem, maar naar +/-1km
bij een stoplicht begint me motor in te kakken en valt regelmatig stil/uit...
ook na bijv. 2uur stil staan en weer willen weg rijden direct stationair problemen (uitvallen) en
blijf het gas vaak hangen bij schakelen of bij meteen weg rijden teveel gas, kan zelfs regelmatig zonder gas te geven 30km "rollen"
- het is een C14NZ motor
al gedaan:
- Stappenmotor
- ECU
- Temp sensor motormanagement
- div. keren uitgelezen en telkens foutcode 35 (vervang Ecu), storingslampje brand NIET.
- inlaat spruitstuk met remcleaner getest
- vacuüm slangen gecheckt.
- ontsteking gecheckt
Wat ik nog ga doen:
- ECU torderen tijdensbedrijf (schijnd te werken)
- ECU spanning en massa controleren
- nog een keer uitlezen
- Distr. riem vervangen
wie-o-wie weet de oplossing? wordt er nu wel een beetje gek van...
P.S: nog even een totale andere vraag: kan je op een swing/joy zonder problemen er GSI Vering onder plaatsen? (ivm: aanlopende wielen, etc)
MVG,