*betreft lagerschalen
http://www.risse-motorsport.de/prod...ced-main-and-big-small-end-bearings--OHC.html" onclick="window.open(this.href);return false;
*vliegwiel is een optie hoeft niet perse
maar ik ben er vandaag achtergekomen dat de motor geen Klopsensor heeft (knock knock who isn't there ?? :jerry )
maar dus een oktaanstekker heeft
als ik ik m laat Chiptunnen... moet ik dan gaan denken aan andere waardes van het oktaan gehalte ivm t ontstekings tijdstip :hmmz
want als dat t geval is (wil niet t helejaar door op 98 rijden) zit ik anders te denken aan een vrij programmeerbare ECU en komt er een klopsensor in (t gat en schroefdraad dat zit er al)
*als ik een vrijprogrameerbare ecu gaat doen, laat ik waarschijnlijk het flowen voor wat is en koop ik later wel een extra kop erbij om te flowen en ga ik eerst zonder geflowde kop rije moet wel een beetje op me cente letten
wat heb ik vdg verders gedaan
had maar even de tijd
moest om 3 uur werken
en moeders moest ook nog even naar de huisarts
de kabelboom van de motor ontkoppeld
Dynamo eraf gehaald
de buurman een handje geholpen
-de buurman heeft een Vauxhall Viva en die kon de deur en raam rubbers goed gebruiken van de donor :thumb
-z'n zoon heeft een astra F waarvan de kachel radiateur lekt dus weer de donor lichter gemaakt :thumb
en na t werk om 12uur 's nacht's nog ff aan de donor wezen rommelen
even gouw de achterruiten eruit gehaald en t glazen schuifkantel dak raampje dinges eruit gehaald (niet t mechaniek- daar was t te donker voor xD )
want strakkies word de donor opgehaald en gaat ie de pers in (niet zonde want die donor is goed rot)