• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Project x loopt vollediguit handen haren provincie Groningen

het zou maar voor je huis gebeuren.. shit man. :wtf

ik zou het laatste beetje overgebleven vuurwerk tevoorschijn halen, en helemaal psyco worden

ze zijn nu ook zoiets aan het proberen te organiseren bij mij in de buurt... waar ik niet blij mee ben eerlijk gezegt.

als het doorgaat zet ik ook mooi me wagen in een gesloten parkeergarage, desnoods voor een dagtarief

echt niet meer normaal, dat volk moeten ze in een hele donkere kerker opsluiten en nooit meer loslaten. :puke

ik hoop dat de eigenaar verzekerd is. want dit is echt zonde van de auto

Ik was er van19:00 tot 22:00 met een paar vrienden, mooi optijd terug naar de auto gegaan.... de sfeer was toen wel

goed, mensen hadden rond die tijd nog niet genoeg op.. coke speed wiet en drank natuurlijk....

zag ook een paar opgefokte assies van de opel freaks grunnn daar staan met kofferklep open en keiharde hardcore, leek toen nog op een groot evenement!

Er liepen op de hereweg(hoofdweg richting haren) een man of 1700 die de weg blokeerden en kwamen van het hoofdstation groningen.

relschoppers uit Deventer werd bekend. tjah... geen opvoeding gehad lijkt me, veel jonge grut lieo er ook.

blijft een triest verhaal. De gemeente had gewoon idd een mainstage met dj's moeten huren op de voetbalvelden in haren.

Dan kan je het nog in de hand houden lijkt me.

Blijf wel zeggen dat de sfeer in de vroegeavond nog vrij normaal was....tot 22:00

toen begon de hel los te breken. leek wel oorlog.

maar tis weer gebeurt... Groningen weer negatief in beeld gebracht. tjah...

Ik hoorde wel dat er op het voetbalveld in Haren wel een grote muziekinstallatie werd opgebouwd, maar dat daar verder niets mee gedaan is?

pff dat is geen 100 euro schade :shock:

wat gaat er bij die lui door de kop om zoiets bij een andersmans auto te doen?

Gelukkig niet hier gebeurd, verzekerd of niet ik zal mijn eigendommen ten koste van heel veel beschermen.

Laat mijn auto niet mollen door van die ^$%$ blagen

Het gaat echt nergens meer over, politie mag op zulke momenten van mij veel harder ingrijpen. 3 keer waarschuwen,

sta je er dan nog geen genade en kennis maken met de knuppel. Niet achteraf janken van ik stond er alleen bij en heb

niks gedaan...

@dion87 wrote:ze zijn nu ook zoiets aan het proberen te organiseren bij mij in de buurt... waar ik niet blij mee ben eerlijk gezegt.

als het doorgaat zet ik ook mooi me wagen in een gesloten parkeergarage, desnoods voor een dagtarief

je bent niet de enige, ik woon aan de rijndijk...

ik zet me auto bij me oude werk binnen ( iig wel de cabrio )

maar t schijnt wel iets beter geregeld te zijn, en daarbij t word in t park gehouden( wonen je ouders vlakbij toch? ), de enige manier om daar te komen is via 5 bruggen of zwemmend

dus de relschoppers zullen niet echt kunnen ontsnappen

Marc

wahaha ik woon in groningen zuid er 7 min van af fietsen, ben er niet heen geweest maar de a28 was afgezet dus alles kwam langs me huis. de volgende dag nog wel wat kots en lege bier blikjes. flesjes mogen opruimen maar goed. twas wel vermakelijk o dat stelletje tammo`s langs te zien komen :P alleen jammer dat er zo veel gesloopt is.

maar wat me wel opvalt iedereen veroordeelt de relschoppers en heeft er wat over te zeggen. terwijl dat wss maar een klein percentage is van de ramptoeristen.

maar als een stel van die hippys van occupy voor 1 miljoen aan koper uit een bedrijfspand jatten onder het motto van algemeen protest hoor je daar amper iemand over.

Terug
Naar boven