@opelforever wrote:en dan zien ze al die mooie oldtimers in groote getale op het binnenhof staan [zoveel dat het zelfs niet past]
en dan kijken de haagse graaiers elkaar aan en denken , dus dit lopen we allemaal mis aan wegenbelasting :hmmz :hmmz :hmmz als we ervan afzien om weer belasting te heffen
ik weet het antwoord al denk ik

uke
ja, dat zij dan het antwoord wel weten, wat te doen. lijkt mij ook wel duidelijk.
quote="soepkiepe"]zo hey, wat dwaalt dit topic af zeg, begint al heel erg op het topic te lijken waar in staat dat het belastingvrije er af gaat.
heb ik zeker verkeerd gelezen dat ganz in de begin post zegt dat we de discussie maar in dat topic moeten verder gaan, en hier over het onderwerp van het topic zelf gaan hebben :hmmz :hmmz[/quote]
@trashmetal wrote:en hij vroeg of we met een opel naar den haag willen komen die flink olie verstookt, dus... :jerry
gezien de reactie van opel4ever.. zo zag ik het eingelijk zelf ook.
het maakt niet uit.. met een aantal pracht exemplaren is de gedachtengang..
" als ze het geld hebben om een oude wagen zo op te knappen, kunnen ze de wegenbelasting ook wel betalen."
en met een olie verstokend hok is de gedachtengang:
" kijk, dat is nu slecht voor het milieu, laat ze er maar voor boeten, en gewoon betalen"
hoe je het went of keert... je trekt toch aan het korste eind.
als je het mij vraagt zijn het gewoon geld wolven, en is er domweg niks aan te doen.
of... volkert van de G moet nog wat tijd hebben
inderdaad, soepkiepe.. een discussie wat hier niet mijn idee.. gaan we zo door..
tja dan zal een slotje wel volgen.
jammer :agent