• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

PU bussen Kadett c

@ jermir,

De sets die ik lever kosten 270 euro incl verzenden, evt kan ik los nog de schokbrekerrubbers en de schijf tussen stuurkolom en stuurhuis leveren.

Zal van de week nog ff een uitgebreide beschrijving van de set hier neerzetten met foto's

Gr Ferdie

Schokbrekerrubbers kan ik je evt wel los leveren mits er n grote bestelling de deur uit gaat.

Maar dat moet normaalgesproken geen probleem zijn.

Het gaat om de sets die te zien zijn op de foto's

En zijn incl de stalen bussen die in de rubbers komen, en de voorasrubbers zijn al voorzien van de stalen buitenbus waar dat nodig is, ook wordt het benodigde vet bijgeleverd.

Set voor de c kadett en voor de Manta/ascona B kosten 270 euro, en voor dat geld stuur ik ze ook op naar je thuisadres.

Andere type en merken auto's kan ik ook leveren, even een mailtje met daarin duidelijk type bouwjaar etc, dan kijk ik wat ik regelen kan.

Gelieve te reageren per email om t overzichtelijk te houden: fredje8v@live.nl

P4120007.jpg

P4120006.jpg

P4120009.jpg

P4120010.jpg

De bussen die bij de set zitten zijn:

draagarmen voor compleet (incl stalen bussen om de rubber)

stuurhuisbevestiging

stabi rubbers voor compleet

panhard stang

trekstangen achter

stabi achter

En de stalen bussen die in deze bussen moeten en t benodigde montagevet.

Alle bussen zijn ook los verkrijgbaar (als er n grote bestelling de deur uit gaat)

ook te verkrijgen: stuurschijf en schokkerrubbers

Schokbrekerrubbers kan ik je evt wel los leveren mits er n grote bestelling de deur uit gaat.

Maar dat moet normaalgesproken geen probleem zijn.

Het gaat om de sets die te zien zijn op de foto's

En zijn incl de stalen bussen die in de rubbers komen, en de voorasrubbers zijn al voorzien van de stalen buitenbus waar dat nodig is, ook wordt het benodigde vet bijgeleverd.

Set voor de c kadett en voor de Manta/ascona B kosten 270 euro, en voor dat geld stuur ik ze ook op naar je thuisadres.

Andere type en merken auto's kan ik ook leveren, even een mailtje met daarin duidelijk type bouwjaar etc, dan kijk ik wat ik regelen kan.

Gelieve te reageren per email om t overzichtelijk te houden: fredje8v@live.nl

P4120007.jpg

P4120006.jpg

P4120009.jpg

P4120010.jpg

De bussen die bij de set zitten zijn:

draagarmen voor compleet (incl stalen bussen om de rubber)

stuurhuisbevestiging

stabi rubbers voor compleet

panhard stang

trekstangen achter

stabi achter

En de stalen bussen die in deze bussen moeten en t benodigde montagevet.

Alle bussen zijn ook los verkrijgbaar (als er n grote bestelling de deur uit gaat)

ook te verkrijgen: stuurschijf en schokkerrubbers

Nog ff een keer omhoog schoppen.

Bussen zijn ook voor andere merken/types leverbaar.

Stuur me even een mailtje voor meer info

Gr Ferdie

Nog ff een keer omhoog schoppen.

Bussen zijn ook voor andere merken/types leverbaar.

Stuur me even een mailtje voor meer info

Gr Ferdie

:thumbup ff onthouden inde toekomst nog wel wat van die dingen nodig.

dus voor 270 euro heb je de complete set voor en achteras van een kadett c/ manta b ? niet duur :thumbup

:thumbup ff onthouden inde toekomst nog wel wat van die dingen nodig.

dus voor 270 euro heb je de complete set voor en achteras van een kadett c/ manta b ? niet duur :thumbup

Als ik nog een serieuze koper kan vinden, dan moet t goedkomen wokkel, dus smeer iedereen die je kent maar n set aan hahahaha :P:P

Zal zelf niet teveel reclame maken, anders krijg ik ook op me klote ivm handel op t opelforum :vertag :D

Maar even serieus, ik ben niet van plan om hier n echte handel van te maken, ik heb toevallig de connectie en wil jullie ervan laten profiteren :thumbup

Als ik nog een serieuze koper kan vinden, dan moet t goedkomen wokkel, dus smeer iedereen die je kent maar n set aan hahahaha :P:P

Zal zelf niet teveel reclame maken, anders krijg ik ook op me klote ivm handel op t opelforum :vertag :D

Maar even serieus, ik ben niet van plan om hier n echte handel van te maken, ik heb toevallig de connectie en wil jullie ervan laten profiteren :thumbup

origineel gepost door fredje

in wat voor auto rijd je fredje ik woon ook in eindhoven (tongelre) miss. dat ik je wel eens gespot heb :thumbup

gr.arno

Terug
Naar boven