Calibration
Post weinig
Hallo
Ik heb het volgende probleem met mijn Calibra.
Tijdens het rijden gaat af en toe het motorlampje branden.
Deze gaat na een paar seconde meestal weer uit, maar af en toe blijft hij ook aan. Ook heb ik een aantal keren gehad dat tijdens het rijden ineens de toerentalwijzer naar ongeveer 5500 toeren loopt en dan stotterd hij een keer. Als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht sta heb ik ooit het probleem dat hij ineens uitvalt. Als ik dan weer wil starten gaat dat best moeilijk en lijkt het wel of alles kapot gaat.
Bij de dealer heb ik hem laten uitlezen en daar vertellen ze mij dat het waarschijnlijk de nokkenassensor is.
Ik heb al verschillende dingen vervangen namelijk:
Krukassensor, nokkenassensor, maar dat haalt allemaal niets uit.
Het betreft een x2.0xev motor
Wie kan mij helpen? Ik ben het onderhand wel voort moe.
Ik hoop op veel reacties. Alvast allemaal bedankt!
Groeten.
Ik heb het volgende probleem met mijn Calibra.
Tijdens het rijden gaat af en toe het motorlampje branden.
Deze gaat na een paar seconde meestal weer uit, maar af en toe blijft hij ook aan. Ook heb ik een aantal keren gehad dat tijdens het rijden ineens de toerentalwijzer naar ongeveer 5500 toeren loopt en dan stotterd hij een keer. Als ik bijvoorbeeld voor een stoplicht sta heb ik ooit het probleem dat hij ineens uitvalt. Als ik dan weer wil starten gaat dat best moeilijk en lijkt het wel of alles kapot gaat.
Bij de dealer heb ik hem laten uitlezen en daar vertellen ze mij dat het waarschijnlijk de nokkenassensor is.
Ik heb al verschillende dingen vervangen namelijk:
Krukassensor, nokkenassensor, maar dat haalt allemaal niets uit.
Het betreft een x2.0xev motor
Wie kan mij helpen? Ik ben het onderhand wel voort moe.
Ik hoop op veel reacties. Alvast allemaal bedankt!
Groeten.