• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

radiator lek als een mandje

de radiator van mijn vectra a is zo lek als een mandje, ik ben van plan om hem zo snel mogenlijk te vervangen maar ik heb het erg druk op mijn werk dus dat zal pas van het weekend kunnen gebeuren.

de vraag:

is het slecht voor je koppakking om zo door te rijden (grootste gedeelte van de rit met weinig koelvloeistof)?

het lekt zo ver ik weet niet bij de koppakking, alleen uit de radiator. kan het zijn dat de luchtdruk in het koelsysteem te hoog oploopt voor de koppakking?

de motor zal te warm worden, maar je meter zal niks aan geven omdat hij geen vloeistof heeft.

en stel je is ff netjes voor, lijkt me wel zo fatsoenlijk.

Erwin

de motor zal te warm worden, maar je meter zal niks aan geven omdat hij geen vloeistof heeft.

en stel je is ff netjes voor, lijkt me wel zo fatsoenlijk.

Erwin

heel erg bedankt voor je snelle antwoord.

hoi, ik ben monique. ja een meisje die kan sleutelen ja..

sorry, maar ik kom zelf niet vaak op forums om er zelf een vraag op te zetten, ik weet daardoor dus niet echt wat de "normale"gang van zaken is.

heel erg bedankt voor je snelle antwoord.

hoi, ik ben monique. ja een meisje die kan sleutelen ja..

sorry, maar ik kom zelf niet vaak op forums om er zelf een vraag op te zetten, ik weet daardoor dus niet echt wat de "normale"gang van zaken is.

motor temp hoog = slecht voor de koppakking, toch?

ik heb de komende 3 dagen deze auto nog nodig om een rit te maken van 50km retour (dus 100 km per dag) daarna heb ik pas tijd om er wat aan te doen..is dat mogenlijk denk je, met de lage buitentemperatuur van deze dagen?

weet jij anders een andere manier om mijn temp een soort van in de gaten te houden?

motor temp hoog = slecht voor de koppakking, toch?

ik heb de komende 3 dagen deze auto nog nodig om een rit te maken van 50km retour (dus 100 km per dag) daarna heb ik pas tijd om er wat aan te doen..is dat mogenlijk denk je, met de lage buitentemperatuur van deze dagen?

weet jij anders een andere manier om mijn temp een soort van in de gaten te houden?

ik zou niet DOORrijden met een Flink lekke radiateur, anders kan je opzeker de kop gaan lichten.

en dat is niet een heel leuk klusje voor EFFE tussendoor.

Willem

ik zou niet DOORrijden met een Flink lekke radiateur, anders kan je opzeker de kop gaan lichten.

en dat is niet een heel leuk klusje voor EFFE tussendoor.

Willem

Als jij kan sleutelen dan moet je toch weten dat dit niet goed is voor de motor???:sleeping

CITEER:

is het slecht voor je koppakking om zo door te rijden (grootste gedeelte van de rit met weinig koelvloeistof)?

Als jij kan sleutelen dan moet je toch weten dat dit niet goed is voor de motor???:sleeping

CITEER:

toch maar een rauw ei erin voor die drie dagen? daar was ik zelf ook wel een beetje op tegen al die vieze smurrie in het systeem, maar...

toch maar een rauw ei erin voor die drie dagen? daar was ik zelf ook wel een beetje op tegen al die vieze smurrie in het systeem, maar...

nou er is een topic verder op de site waar je je kan voorstellen,

als je dan verder dingen vraagt zijn mensen sneller bereid om je te helpen.

en ik zou echt niet gaan rijden.

Erwin

nou er is een topic verder op de site waar je je kan voorstellen,

als je dan verder dingen vraagt zijn mensen sneller bereid om je te helpen.

en ik zou echt niet gaan rijden.

Erwin

als je de rest van het systeem wil gaan reinigen om verstopping te voorkomen zou ik dat zeker doen, heb je een beetje verstand van techniek en wil je het met enige liefde behandelen begin je niet aan stopleak, eieren, pillen etc etc.

Willem

als je de rest van het systeem wil gaan reinigen om verstopping te voorkomen zou ik dat zeker doen, heb je een beetje verstand van techniek en wil je het met enige liefde behandelen begin je niet aan stopleak, eieren, pillen etc etc.

Willem

ik snap ook wel dat het niet goed is, ik probeer hiermee dan ook te vragen of het erg slecht is...

en ok, dom blondje natuurlijk, ik had er even niet aan gedacht dat een vloeistof temp meter geen lucht temp kan meten..

ik snap ook wel dat het niet goed is, ik probeer hiermee dan ook te vragen of het erg slecht is...

en ok, dom blondje natuurlijk, ik had er even niet aan gedacht dat een vloeistof temp meter geen lucht temp kan meten..

Terug
Naar boven