• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Raluph: SR Carburateurs

Van harte gefeliciteerd en hou hem tussen de lijntjes.

Veel veilige km gewenst van deze kant!!!!!!!!!! :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

groetjes marcel.

Hoppa....net geslaagd voor mijn rijbewijs....mocht lekker om 8 afrijden...heerlijk (not)....Ging lekker maarja je weet maar nooit waar nog iets hebben gevonden om over te gaan zeiken. Reed de N2 bij eindhoven op richting den bosch.....en jahoor langzaamrijden verkeer en reden stuk of 5 auto's voor me die ook moesten invoegen....dus rustig gereden en veel gekeken en gelukkig liet een audi een gaatje waar ik tussen kon dus ik was opgelucht :D

Vandaag nog langs het gemeentehuis en dan over 5 dagen heb ik hem binnen en kan ik met me kadettje op pad :D, kan niet wachten.....maar dat zal ik toch maar doen ;)

Van harte gefeliciteerd en hou hem tussen de lijntjes.

Veel veilige km gewenst van deze kant!!!!!!!!!! :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

groetjes marcel.

even een vraag je waar kan ik de andwoord op mijn vraag beandwoord krijgen?

ik heb zelf een corsa b van 94 en ik heb op marktplaats een sportstuurtje gezien met naaf ma die heeft op een c kadett gezeten mijn vraag is of dat past???

even een vraag je waar kan ik de andwoord op mijn vraag beandwoord krijgen?

ik heb zelf een corsa b van 94 en ik heb op marktplaats een sportstuurtje gezien met naaf ma die heeft op een c kadett gezeten mijn vraag is of dat past???

Gefeliciteerd!! Moet je daar tegenwoordig ook al op wachten?

Ik kon hem toen meteen meekrijgen :) Maar is ook al een eeuw en een week geleden ;)

Gefeliciteerd!! Moet je daar tegenwoordig ook al op wachten?

Ik kon hem toen meteen meekrijgen :) Maar is ook al een eeuw en een week geleden ;)

Bedankt allemaal.

@mugenpower wrote:Een Audi die een leswagen er tussen laat. Heb jij even alle geluk !!! Gefeliciteerd

er tussen laten was een groot woord...was meer niet opletten van hem en er dan snel tussen gooien ;)

@asconahobbyist wrote:gefeliciteerd kerel!!

Kan je straks lekker sturen met je mooie Dett!

Kunnen we volgend jaar op een meting mooi je waggie bewonderen.

Wie weet, zal vast wel een keer naar een meeting gaan (geen idee welke). Maar zoveel witte zijn er niet dus zoveel witte zullen er dan niet staan.

Vandaag naar gemeentehuis geweest om te kijken of mijn rijbewijs er al was (ik zou hem eigelijk donderdag kunnen ophalen) en hij was er :D

een uur later met mijn broer naar mijn opa en oma gereden...ging lekker(ongeveer 1 km op en neer) maar ging net met ons pap tanken (vroeger vond ik het leuk maarja nu is het iets minder want nu kost het me geld ;), had nog een foutje gemaakt....zag een fietser nog net optijd en blokkeerde hierdoor een T splitsing maar er was niemand di ik hinderde dus da maakte niet uit ;)). Maar ff naar het punt.....toen ik met ons pap wilde aanrijden......klik klik er verder niks...hamer en zaklamp gepakt, tikken geven op de startmotor en toen deed hij het...van de 3 keer moeten starten moest er 3 keer de hamer aan te pas komen... (thuis, tankstation en bij opa). Dus hij is nu echt gehemelt.....dus deze week ff de startmotor eraf halen en een gereviseerde gaan kopen :( maarja beter dan een nieuwe moeten kopen of telkens met de hamer aan de slag...

Bedankt allemaal.

@mugenpower wrote:Een Audi die een leswagen er tussen laat. Heb jij even alle geluk !!! Gefeliciteerd

er tussen laten was een groot woord...was meer niet opletten van hem en er dan snel tussen gooien ;)

@asconahobbyist wrote:gefeliciteerd kerel!!

Kan je straks lekker sturen met je mooie Dett!

Kunnen we volgend jaar op een meting mooi je waggie bewonderen.

Wie weet, zal vast wel een keer naar een meeting gaan (geen idee welke). Maar zoveel witte zijn er niet dus zoveel witte zullen er dan niet staan.

Vandaag naar gemeentehuis geweest om te kijken of mijn rijbewijs er al was (ik zou hem eigelijk donderdag kunnen ophalen) en hij was er :D

een uur later met mijn broer naar mijn opa en oma gereden...ging lekker(ongeveer 1 km op en neer) maar ging net met ons pap tanken (vroeger vond ik het leuk maarja nu is het iets minder want nu kost het me geld ;), had nog een foutje gemaakt....zag een fietser nog net optijd en blokkeerde hierdoor een T splitsing maar er was niemand di ik hinderde dus da maakte niet uit ;)). Maar ff naar het punt.....toen ik met ons pap wilde aanrijden......klik klik er verder niks...hamer en zaklamp gepakt, tikken geven op de startmotor en toen deed hij het...van de 3 keer moeten starten moest er 3 keer de hamer aan te pas komen... (thuis, tankstation en bij opa). Dus hij is nu echt gehemelt.....dus deze week ff de startmotor eraf halen en een gereviseerde gaan kopen :( maarja beter dan een nieuwe moeten kopen of telkens met de hamer aan de slag...

yep..begint idd lekker maarja hij moet wel vervangen worden....

Dus hij staat nu stil...hoop in het weekend dat de startmotor erop zit en dat ik weer kan rijden...

Vandaag stond er een astra F bij ons pap op het werk dus hij had ff gekeken hoe het aangesloten zat dus Vinci je hoeft voormij niet meer te kijken (toch bedankt). En slangen meegenomen dus dat vanavond ff aangesloten. Vrijdag neemt ons pap hem mee voor APK en dan weer een jaartje erbij...op naar zijn 27ste verjaardag....

Aan komende zondag waarschijnlijk weer verder met mijn auto...moet ff kijken of ik eerst mijn wielkastranden en antenne ga doen of mijn stoelen en voorste deel van de vloerbedekking eruit te halen en de bodem weer controleren of eerder aangepakte kleine roest plekjes....

yep..begint idd lekker maarja hij moet wel vervangen worden....

Dus hij staat nu stil...hoop in het weekend dat de startmotor erop zit en dat ik weer kan rijden...

Terug
Naar boven