• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Raluph: SR Carburateurs

Laatst stond er nog 1 op MP.

heb er nog op geboden maar een medeforummer die er ook een oogje op had, woonde daar wel heel erg vlakbij :swear

Rik :)

@MR F, weet ik maarja ook leuk om zelf iets te maken..kopen kan altijd nog en ik ben er zeker zuinig op..laat hem lekker orgineel dus geen subwoofer ofzo erin. En als ik da wel zou willen zou ons pap me wel op andere gedacht brengen want ons pap zou er zo een ook wel willen maarja deze kan de caravan niet trekken dus dan houd het op...en ons pap rijd er liever in mijn kadett dan in mijn broers corsa b :jerry

Heb nog ergens in een fotoboek een foto dat ik als 1 a 2 jarig jongetje bij ons pap op schoot aan het bier zit (wel een leeg flesje ;)) met de kadett (een bordeaux rode 1.3s vijfdeurs) die me ouders toen hadden op de achtergrond dus met de fles en kadett opgevoed, kan bijna niet beter ;)

:jerry :jerry

Mijn kadettje heb ik nu officieel (volgens papieren dan...had hem een paar dagen eerder) een jaar in mijn bezit...wat gaat de tijd toch snel ;)

Hij heeft ongveer 7 a 8 maanden stil gestaan en nu staat ie bijna 5 maandjes buiten en rijd ie rond....en hij heeft me nog niet stil laten staan....het zou ruit zien als dat zou gebeuren maar je weet maar nooit he....op naar de 2 jaar

Vandaag de auto na gekeken voordat ons pap hem morgen zou APK keuren maar het zou APK afkeur zijn :( .....Alles zag er goed uit maar de ontluchtingsslangen van mijn tank zijn verrot (beter een slang verrot dan mijn carosserie ;) )....1tje helemaal en de andere voor de helft(deel aan de tank is nog wel goed).....Dus dat moet eerst gemaakt worden.

Maar ff een vraag....aangezien beide slangen bij de vuldop weggerot waren weet ik niet welke slang waar op moet....Een slang zit aan de zijkant en een aan de achterkant van de tank....maar welke moet waar op?

En zou ik die slangen ook van een astra F kunnen pakken?

@Raluph wrote:@MR F, weet ik maarja ook leuk om zelf iets te maken..kopen kan altijd nog en ik ben er zeker zuinig op..laat hem lekker orgineel dus geen subwoofer ofzo erin. En als ik da wel zou willen zou ons pap me wel op andere gedacht brengen want ons pap zou er zo een ook wel willen maarja deze kan de caravan niet trekken dus dan houd het op.

Naar mijn idee gaan origineel en I.C.E. best goed samen ;)

In m'n 1.2n heb ik 8,5cm JBL-speakers in het dash(op de originele speakerplaatsen), 2 nieuwe originele speakers links en rechts van de hoedenplank en een baskist in de koffer.

Plus een klassieke radio in m'n dash(werkend met de middenspeaker) en de cd-speler met afstandbediening in het handschoenkastje.

Van buitenaf zie je er dus helemaal niets van, horen des te beter king:

:jerry :jerry

Mijn kadettje heb ik nu officieel (volgens papieren dan...had hem een paar dagen eerder) een jaar in mijn bezit...wat gaat de tijd toch snel ;)

Hij heeft ongveer 7 a 8 maanden stil gestaan en nu staat ie bijna 5 maandjes buiten en rijd ie rond....en hij heeft me nog niet stil laten staan....het zou ruit zien als dat zou gebeuren maar je weet maar nooit he....op naar de 2 jaar

@ d-gek, hoe jij het hebt gedaan is mooi, geen gaten in de hoedenplak en mooi dat je de oude radio hebt laten zitten en een andere in je dashboardkastje hebt gebouwd....je hebt alles mooi weg gewerkt, complimenten.

Maar ik hoef geen subwoofer of iets dergelijks....hebde radio gewoon aanstaan en dat is zat....

Als ik een andere radio wil dan zou ik het zelfde willen als jij....aangezien ik geen parrot op de orginele radio kan aansluiten en dan ziet hij er nog orgineel uit....parrot heb ik al en radio is ook geen probleem maarja eerst maar ff gewoon rijden want dat kan later nog wel ;) want je zal net zien bel je een keer tijdens het rijden en dat wordt je gepakt en die boetes zijn niet mis meer :swear

Dank je..daar doe ik het voor :angel

Zo dacht ik toen ook..eerst maar eens wat kilometers maken/ervaring op doen, de rest komt later wel.

Wat nog mooier zou zijn (en dat moet ik bij deze Kadett ook nog eens doen), een radio met ingebouwde Bluetooth.

Maar ik zal je Kadett een dezer dagen nog wel een keer spotten, aangezien ik geregeld door Veldhoven tuf.

Ik rij met een goudkleurige D-Kadett met fluorgele velgjes king:, kun je niet missen.

@Raluph wrote:@MR F, weet ik maarja ook leuk om zelf iets te maken..kopen kan altijd nog en ik ben er zeker zuinig op..laat hem lekker orgineel dus geen subwoofer ofzo erin. En als ik da wel zou willen zou ons pap me wel op andere gedacht brengen want ons pap zou er zo een ook wel willen maarja deze kan de caravan niet trekken dus dan houd het op.

Naar mijn idee gaan origineel en I.C.E. best goed samen ;)

In m'n 1.2n heb ik 8,5cm JBL-speakers in het dash(op de originele speakerplaatsen), 2 nieuwe originele speakers links en rechts van de hoedenplank en een baskist in de koffer.

Plus een klassieke radio in m'n dash(werkend met de middenspeaker) en de cd-speler met afstandbediening in het handschoenkastje.

Van buitenaf zie je er dus helemaal niets van, horen des te beter king:

fiets elke dag naar eindhoven naar TU terrein.....mijn HBO (niks universiteits gedoe....) opleiding zit daar.....maar ben nog geen goudkleurige d kadett gezien met fluorgele velgen......weet wel een blauwe te staan in een zijstraat van de Hoogstraat.

Maar gebruik mijn kadettje om alleen naar het werk te rijden en terug op zaterdag....naar de meerenakkerweg (zal verder maar geen reclame maken maar heeft met water, zeep en auto's te maken ;))

Weet niet waar je door veldhoven rijd maar hij staat in veldhoven-dorp (beste deel van veldhoven natuurlijk ;))

@ d-gek, hoe jij het hebt gedaan is mooi, geen gaten in de hoedenplak en mooi dat je de oude radio hebt laten zitten en een andere in je dashboardkastje hebt gebouwd....je hebt alles mooi weg gewerkt, complimenten.

Maar ik hoef geen subwoofer of iets dergelijks....hebde radio gewoon aanstaan en dat is zat....

Als ik een andere radio wil dan zou ik het zelfde willen als jij....aangezien ik geen parrot op de orginele radio kan aansluiten en dan ziet hij er nog orgineel uit....parrot heb ik al en radio is ook geen probleem maarja eerst maar ff gewoon rijden want dat kan later nog wel ;) want je zal net zien bel je een keer tijdens het rijden en dat wordt je gepakt en die boetes zijn niet mis meer :swear

@Raluph wrote:Zo...vandaag is ie goed gekeurd dus weer een jaartje APK....Heb van APK tot APK 2300km gereden dus niet echt veel...maarja gemiddeld gezien heeft ie per jaar 2400km gelopen. Dus dat blijft mooi gelijk... ;) (Sommige denken dat rij ik in minder dan een maand)

Volgende week vakantie dus kan ik weer wat doen aan mijn kadett

Leuke hobby he ? sleutelen aan een E Kadett king: king:

Rik :D

Dank je..daar doe ik het voor :angel

Zo dacht ik toen ook..eerst maar eens wat kilometers maken/ervaring op doen, de rest komt later wel.

Wat nog mooier zou zijn (en dat moet ik bij deze Kadett ook nog eens doen), een radio met ingebouwde Bluetooth.

Maar ik zal je Kadett een dezer dagen nog wel een keer spotten, aangezien ik geregeld door Veldhoven tuf.

Ik rij met een goudkleurige D-Kadett met fluorgele velgjes king:, kun je niet missen.

fiets elke dag naar eindhoven naar TU terrein.....mijn HBO (niks universiteits gedoe....) opleiding zit daar.....maar ben nog geen goudkleurige d kadett gezien met fluorgele velgen......weet wel een blauwe te staan in een zijstraat van de Hoogstraat.

Maar gebruik mijn kadettje om alleen naar het werk te rijden en terug op zaterdag....naar de meerenakkerweg (zal verder maar geen reclame maken maar heeft met water, zeep en auto's te maken ;))

Weet niet waar je door veldhoven rijd maar hij staat in veldhoven-dorp (beste deel van veldhoven natuurlijk ;))

Nee ik bedoel dat hij nergens op aangesloten zit, zit wel vast verder aan de daaroor bedoelde bevestiging... Het is tank ontluchting heh, dus het heeft een open uiteinde...

Terug
Naar boven