Eindelijk achtergekomen waar de rode schakelaar voor is...beter gezegd voor was. het was ooit voor achterruitverwarming (een mat die er opgeplakt zat).
En meer roest tegen gekomen.
Onderkant A-stijl
Bestuurderskant
Bijrijderskant
Onderkant linker wielkast voor,
Achterbank eruit gehaald, in de hoeken geen roest. Linker bevestigingspunt van de gordel is best rot, andere kant een kleine beetje roest. (Foto's volgen nog)
Planning:
-Complete interieur eruit halen.
-Bitium matten warm stoken en eraf halen. Dan hopen dat er geen/niet veel roest onder zit. Dat kaal maken en spuiten.
-De voorschermen eraf halen en dan de wielkuipen en A-stijl kaal maken en kijken hoe het zit qua roest. Valt het mee dan roest verwijderen en spuiten anders nieuwe stukken in lassen.
-Op de laatste foto is de onderkant van de wielkast te zien....even kijken hoe ik dat ga oplossen.
-Onderkant deuren kaal maken en behandelen
-Onderkant nalopen en lichte roest aanpakken die er op 2 plekken zit.
Dorpels ga ik nu niks aan doen...alleen wax erin spuiten. Andere dorpels komen over een paar jaar als het echt nodig is. Vind het zelf te weinig om ze compleet te laten vervangen....misschien dit jaar een klein stukje, links achter
Wel een vraag qua het spuiten. IJzermenie of een epoxie-primer. En welke epoxie dan. En wat er dan overheen spuiten(voor de wielkasten)
Ohja...geluid uit de uitlaat klinkt heel anders dan die van mijn E kadett. Zo heel veel anders is het blok niet maar heb onder de C maar 1 demper zitten.
View My Video
Vind het zelf niet verkeerd klinken voor een 1.2N