Een tijd geleden is het uiterlijk van de website veranderd, hierbij is mijn laatste bericht en de daar op gevolgde reactie's verdwenen.
Dus bij deze schrijf ik dat stuk weer overnieuw, plus wat extra verandering die later toegevoegd zijn.
Nadat ik een tijd op de 18 inch velgen heb rond gereden vond ik het wel weer tijd voor een nieuwe dikke set.
Na een hoop zoeken en wat dingen gepast te hebben ben ik uiteindelijk op de volgende set uit gekomen.
Het gaat om een originele set BBS Ck's in de maten 8,5x20 en 9,5x20.
Bij aankoop van de set bleken helaas de centercaps in een wat mindere staat te zijn dus kocht ik een nieuw setje in Japans rood met gouden 3d logo's
Natuurlijk moesten er ook banden om, ik ben gegaan voor een set Vredestein banden in de maten 225/30/20 en 223/30/20.
Vervolgens zijn de velgen natuurlijk onder de auto gekomen, met dit als resultaat.
Tot zo ver het bericht wat kwijt geraakt is.
Nadat ik de nieuwe velgen gemonteerd heb is er een tijdje weinig aan de auto gedaan.
Totdat ik eindelijk de topmod vond waar ik al een tijd naar opzoek was, namelijk OPC stoelen (electrisch verstelbaar en verwarmd) en een OPC stuur.
De stoelen en het stuur waren in een hele nette staat, geen gescheurd leer of iets dergelijks.
Vervolgens snel met Noogy2000 afgesproken om de stoelen en het stuurin te bouwen.
En wat zit dat lekker!!!
Ook het stuur ligt heel lekker in de hand, ook een topmod.
Voor de winter is de auto weer terug op zn winterset gegaan en heb ik hem omhoog geschroefd.
Daarna is hij ook weer gekeurd, mooi in een keer zonder problemen geslaagd.
Dus hij kan ook weer een jaar vooruit.
Momenteel staat hij er zo bij.
Het volgende wat ik wil laten doen is de auto laten chiptunen.
Ik ben al een tijd aan het rond kijken naar waar ik dit wil laten doen maar ik kom er niet echt uit.
Ik weet dat KCP dit doet en dat hier goede verhalen over zijn, maar vind ze toch een beetje aan de dure kant en wil graag een vermogenstest laten doen.
Heeft er iemand ervaring bij andere bedrijven of zal ik toch voor KCP gaan?