@Vannos wrote:dankje :thumb
volgende update zal iets motorisch zijn, wil een mantzel inlaat spruitstuk er op. en de uitlaat spaghetti spruit stukken
mantzel zelf geeft 8 pk winst
20% vergrote kanalen.
Ik heb 'm ook liggen. Moet ooit nog is op me 3.2 komen in de Astra. Maar heb je 'm al besteld. Berg je maar. Wat een bedroevend, goedkoop stuk gietsel is dat zeg... Ongelooflijk.
Nou ja, 'goedkoop' schandalig wat meneer Oliver Nowack daar voor vraagt. Service ? lachertje, 100% vooruit betalen, 6 tot 8 weken wachten,
telefoon wordt sporadisch opgenomen, e-mails gaan denk gelijk de trash bin in.. Communicatie is echt NUL. betalingsbevestiging krijg je niet, ze niet zeggen wanneer die gereed is of er is,
je ziet 't vanzelf wel !
En is dit de algehele afwerking die kan verwachten na lang wachten en veel geld betalen. Dat hoort zo zeggen ze dan, zo zijn ze allemaal... nooit klachten over gehad :???:
Gaten zijn verschillend van vorm, niet constant, schroefdraad ontbreekt op sommige plekken, ik heb een verziekt draad in 1 gat,
hij past niet in 1x want hij loopt klem tegen de injector-rails, moet je zelf uitfrezen/weg schuren, anders zit die NIET goed aangeklemt !
En hij is van binnen echte enorm grof, de originele is 10x beter, zowel in afwerking als passing. Ik heb er veel werk aanghad en additionele euro's tegen aan moeten gooien.