• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Re: Calibra Gesloopt

@0Rudy0 wrote:nice zit er zelf ook voor te kijken voor onder de astra :afro van t weekend was er een night meeting in antwerpen bij de parking van de bios..stond ook een astra-h met die wielen...

Ben dus niet de enige die het mooie velgen vind :D je hebt ze in 2 kleuren he , die zwarte zie je minder naar mijn idee

en de replica,s kosten niet eens zo veel geld.

Vandaag eens begonnen om de lampjes te vernieuwen van het kachel paneel. tot nu toe valt het mee 15 minutjes en nu alleen het paneel zelf nog los halen

imag0064c.jpg

Toevallig iemand enig idee waar je een set witte lampjes kan halen voor de teller-unit ?

Vandaag eens begonnen om de lampjes te vernieuwen van het kachel paneel. tot nu toe valt het mee 15 minutjes en nu alleen het paneel zelf nog los halen

imag0064c.jpg

Toevallig iemand enig idee waar je een set witte lampjes kan halen voor de teller-unit ?

Effe flink veel foto posten van het paneeltje los halen,mijn lampjes zijn uiteraard ook kapot ...kan ik mooi zien hoe het vast zit :thumb

Effe flink veel foto posten van het paneeltje los halen,mijn lampjes zijn uiteraard ook kapot ...kan ik mooi zien hoe het vast zit :thumb

ja ik ga zeker foto,s maken, het zit je hebt alles snel los tot dat je achter dat paneel moet klooien,

pas ook bij een corsa D ook alle bediening kabels gemerkt en los gehaald.. ook 2 lampjes kapot.

denk dat ik morgen weer wat foto,s plaats :D

ja ik ga zeker foto,s maken, het zit je hebt alles snel los tot dat je achter dat paneel moet klooien,

pas ook bij een corsa D ook alle bediening kabels gemerkt en los gehaald.. ook 2 lampjes kapot.

denk dat ik morgen weer wat foto,s plaats :D

Al genoeg uitgebouwd :angel Je moet wel via de bijrijders kant onderin de kabels los halen.

De kabels zijn van ijzer of wat het ook is met een rond oogje eraan.

Als je die niet los schuift dan trek je die plastice pinnetjes kapot waar het oogje omheen zit.

Al genoeg uitgebouwd :angel Je moet wel via de bijrijders kant onderin de kabels los halen.

Als je die niet los schuift dan trek je die plastice pinnetjes kapot waar het oogje omheen zit.

@Maurice89 wrote:Al genoeg uitgebouwd :angel Je moet wel via de bijrijders kant onderin de kabels los halen.

ja snap wat je bedoelt, tis allemaal poppe spul natuurlijk

dit bedoel jij zeker met dat oogje.

1332y.jpg

@Maurice89 wrote:Al genoeg uitgebouwd :angel Je moet wel via de bijrijders kant onderin de kabels los halen.

ja snap wat je bedoelt, tis allemaal poppe spul natuurlijk

dit bedoel jij zeker met dat oogje.

1332y.jpg

Jep dat is hem! Mijn **oude** alarm kabel zat aan zo'n kabel dus ik trek die eruit en knak zei het :jerry Maar heb daar nu een parker in geschroefd en het werkt.

Jep dat is hem! Mijn **oude** alarm kabel zat aan zo'n kabel dus ik trek die eruit en knak zei het :jerry Maar heb daar nu een parker in geschroefd en het werkt.

@InjectTheVenom wrote:Bijrijderskant hoeft in principe niet, ik heb ze bovenlangs van hun palletjes af gewipt met een platte schroevendraaier.

jij hebt ze van de unit zelf af gehaald zeker ?

vandaag helaas niks kunnen doen,

wel heb ik mijn stickers voor de naafkapjes ontvangen.

imag0066l.jpg

imag0068sqfq.jpg

imag0069jz.jpg

maar helaas ik heb niet de maat gekregen die ik besteld heb, had 57mm besteld en heb 55.2 gekregen... :hmmz

heb een mail gestuurd en nu maar hopen dat ze nog een setje sturen. vind 12 euri voor wat print werk aardig geld

zo, heb 2 dagen later de juiste maat ontvangen goede service van Stickermaster !

@InjectTheVenom wrote:Bijrijderskant hoeft in principe niet, ik heb ze bovenlangs van hun palletjes af gewipt met een platte schroevendraaier.

jij hebt ze van de unit zelf af gehaald zeker ?

vandaag helaas niks kunnen doen,

wel heb ik mijn stickers voor de naafkapjes ontvangen.

imag0066l.jpg

imag0068sqfq.jpg

imag0069jz.jpg

maar helaas ik heb niet de maat gekregen die ik besteld heb, had 57mm besteld en heb 55.2 gekregen... :hmmz

heb een mail gestuurd en nu maar hopen dat ze nog een setje sturen. vind 12 euri voor wat print werk aardig geld

zo, heb 2 dagen later de juiste maat ontvangen goede service van Stickermaster !

Als je daarmee de bedieningsarmen bedoelt dan wel ja. Ik moet nog altijd exacte replica's van de standaard naafkapstickers van mijn turbo velgen laten maken.

Als je daarmee de bedieningsarmen bedoelt dan wel ja. Ik moet nog altijd exacte replica's van de standaard naafkapstickers van mijn turbo velgen laten maken.

@Vannos wrote:dankje :thumb

volgende update zal iets motorisch zijn, wil een mantzel inlaat spruitstuk er op. en de uitlaat spaghetti spruit stukken

mantzel zelf geeft 8 pk winst

895_1.jpg

20% vergrote kanalen.

Ik heb 'm ook liggen. Moet ooit nog is op me 3.2 komen in de Astra. Maar heb je 'm al besteld. Berg je maar. Wat een bedroevend, goedkoop stuk gietsel is dat zeg... Ongelooflijk.

Nou ja, 'goedkoop' schandalig wat meneer Oliver Nowack daar voor vraagt. Service ? lachertje, 100% vooruit betalen, 6 tot 8 weken wachten,

telefoon wordt sporadisch opgenomen, e-mails gaan denk gelijk de trash bin in.. Communicatie is echt NUL. betalingsbevestiging krijg je niet, ze niet zeggen wanneer die gereed is of er is,

je ziet 't vanzelf wel !

En is dit de algehele afwerking die kan verwachten na lang wachten en veel geld betalen. Dat hoort zo zeggen ze dan, zo zijn ze allemaal... nooit klachten over gehad :???:

10detailgrofluchtkanaal.jpg

Gaten zijn verschillend van vorm, niet constant, schroefdraad ontbreekt op sommige plekken, ik heb een verziekt draad in 1 gat,

hij past niet in 1x want hij loopt klem tegen de injector-rails, moet je zelf uitfrezen/weg schuren, anders zit die NIET goed aangeklemt !

En hij is van binnen echte enorm grof, de originele is 10x beter, zowel in afwerking als passing. Ik heb er veel werk aanghad en additionele euro's tegen aan moeten gooien.

Terug
Naar boven