• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Re: Calibra Gesloopt

Dat klopt inderdaad ! dat hebben ze allemaal, ook de A-Omega (zelfde paneel maar dan verticaal geplaatst..

Ik heb dit zowel bij mijn A-Omega als bij de Calibra gemodificeerd, en een exact zelfde lampke met houdertje aan de andere kant geplaatst, omdat ik mij er aan ergerde dat het slechts deels goed verlicht werd, en het net lijkt alsof er een lampje stuk was !

ax0kz9.jpg

wwhlcx.jpg

Nu is het egaal en mooi verlicht :thumb

Groet,

Sjors

heb je ook een foto hoe het er uit ziet als het donker is ?

misschien nog niet zo,n slecht idee heb voor de zekerheid 2 lampjes besteld.

toevallig nog zo,n houdertje over voor het lampje

en inderdaad 1 lampje is te weinig voor heel een paneel

heb je ook een foto hoe het er uit ziet als het donker is ?

misschien nog niet zo,n slecht idee heb voor de zekerheid 2 lampjes besteld.

toevallig nog zo,n houdertje over voor het lampje

en inderdaad 1 lampje is te weinig voor heel een paneel

@Vannos wrote:@Vannos wrote:@InjectTheVenom wrote:Bijrijderskant hoeft in principe niet, ik heb ze bovenlangs van hun palletjes af gewipt met een platte schroevendraaier.

jij hebt ze van de unit zelf af gehaald zeker ?

vandaag helaas niks kunnen doen,

wel heb ik mijn stickers voor de naafkapjes ontvangen.

imag0066l.jpg

imag0068sqfq.jpg

imag0069jz.jpg

maar helaas ik heb niet de maat gekregen die ik besteld heb, had 57mm besteld en heb 55.2 gekregen... :hmmz

heb een mail gestuurd en nu maar hopen dat ze nog een setje sturen. vind 12 euri voor wat print werk aardig geld

zo, heb 2 dagen later de juiste maat ontvangen goede service van Stickermaster !

580469_319740081482607_405979138_n.jpg

had een paar foto,s gemaakt van de naafstickers, en eens opgestuurd naar stickermaster.

hij vond de foto,s erg mooi en vroeg of de afbeelding gebruikt mocht worden voor de website. :jerry

http://stickermaster.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://stickermaster.nl/96-wielnaafstickers" onclick="window.open(this.href);return false;

@Vannos wrote:@Vannos wrote:@InjectTheVenom wrote:Bijrijderskant hoeft in principe niet, ik heb ze bovenlangs van hun palletjes af gewipt met een platte schroevendraaier.

jij hebt ze van de unit zelf af gehaald zeker ?

vandaag helaas niks kunnen doen,

wel heb ik mijn stickers voor de naafkapjes ontvangen.

imag0066l.jpg

imag0068sqfq.jpg

imag0069jz.jpg

maar helaas ik heb niet de maat gekregen die ik besteld heb, had 57mm besteld en heb 55.2 gekregen... :hmmz

heb een mail gestuurd en nu maar hopen dat ze nog een setje sturen. vind 12 euri voor wat print werk aardig geld

zo, heb 2 dagen later de juiste maat ontvangen goede service van Stickermaster !

580469_319740081482607_405979138_n.jpg

had een paar foto,s gemaakt van de naafstickers, en eens opgestuurd naar stickermaster.

hij vond de foto,s erg mooi en vroeg of de afbeelding gebruikt mocht worden voor de website. :jerry

http://stickermaster.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

http://stickermaster.nl/96-wielnaafstickers" onclick="window.open(this.href);return false;

Vraagje over je teller unit,

Hoe heb je dat gedaan? witte leds erin of normale witte lampjes?

Wil het bij de mijne ook allemaal wit licht maken :P

Edit:

Zucht, te snel reageren. Zie het al dat je je witte lampjes heb...

ook maar is gaan kijken daarvoor

Vraagje over je teller unit,

Edit:

@Robc20xe wrote:Vraagje over je teller unit,

Edit:

haha, let wel op bij het monteren van de leds , kunnen namelijk maar op 1 manier gemonteerd worden.

als je ziet dat er een het niet doet, het voetje een halve slag draaien en weer vast draaien in het paneel !

let wel €6.95 voor 2 ledjes :hmmz

@Robc20xe wrote:Vraagje over je teller unit,

Edit:

haha, let wel op bij het monteren van de leds , kunnen namelijk maar op 1 manier gemonteerd worden.

als je ziet dat er een het niet doet, het voetje een halve slag draaien en weer vast draaien in het paneel !

let wel €6.95 voor 2 ledjes :hmmz

mijn dank is groot.

Snel nog een vraagje, Dat lampje wat achter de middenconsole/verwarming unit zit, is dat toevallig ook zo'n soort lampje?

mijn dank is groot.

Snel nog een vraagje, Dat lampje wat achter de middenconsole/verwarming unit zit, is dat toevallig ook zo'n soort lampje?

@Robc20xe wrote:mijn dank is groot.

Dat is een andere, ik geloof de zelfde als je bc. Wat voor eentje dit is weet ik niet precies haha

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Dat is een andere, ik geloof de zelfde als je bc. Wat voor eentje dit is weet ik niet precies haha

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Dat is dit lampje !

thumb.php

Terug
Naar boven