• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord C Sedan

Sorry, maar wat is een gardebou op z'n Nederlands?

Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

We hebben ondertussen de deurpanelen er verder af kunnen nemen. De andere gardebou (spatbord) is er ook af.

dsc0218un.jpg

dsc0217d.jpg

dsc0216r.jpg

& Dan nog even een fotootje van ons tijdens de werkjes; :wub

dsc0219m.jpg

We hebben ondertussen de deurpanelen er verder af kunnen nemen. De andere gardebou (spatbord) is er ook af.

dsc0218un.jpg

dsc0217d.jpg

dsc0216r.jpg

& Dan nog even een fotootje van ons tijdens de werkjes; :wub

dsc0219m.jpg

btw , het plan voor de rekord is om LAAG te gaan :thumb echter hebben we hier nog nooit bij stilgestaan wat dat juist allemaal inhoud bij zo'n oud ding

dus diegenen die ons hier wat meer uitleg over kunnen geven :thumb

gtrz

btw , het plan voor de rekord is om LAAG te gaan :thumb echter hebben we hier nog nooit bij stilgestaan wat dat juist allemaal inhoud bij zo'n oud ding

dus diegenen die ons hier wat meer uitleg over kunnen geven :thumb

gtrz

@RISL wrote:Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?

ja met ingekorte veren van een w123 , maar ik weet niet of dit echt "veilig" is...

ik had meer gedacht aan een setje veren , had overlaatst iets gelezen over bilstein dempers en eibach veren ?

@RISL wrote:Kijk eens in het topic van Fearless, volgens mij heeft hij ook een verlaagde Rekord toch?

ja met ingekorte veren van een w123 , maar ik weet niet of dit echt "veilig" is...

ik had meer gedacht aan een setje veren , had overlaatst iets gelezen over bilstein dempers en eibach veren ?

Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.

Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

Over Bilstein dempers en Eibach veren van een Rekord C heb ik nog nooit gehoord, wil dat natuurlijk niet zeggen dat ze niet bestaan.

@RISL wrote:Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

rode koni's zou ook gaan ?

@RISL wrote:Veren inkorten zou ik inderdaad afraden.

rode koni's zou ook gaan ?

Ik durf het niet te zeggen, ben niet zo bekend met een C Rekord.Wist alleen van Fearless dat zijn C Rekord wel lager ligt (en koplampen uit een Ford Capri heefT).

Terug
Naar boven