• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord C Sedan

Ik durf het niet te zeggen, ben niet zo bekend met een C Rekord.Wist alleen van Fearless dat zijn C Rekord wel lager ligt (en koplampen uit een Ford Capri heefT).

veren afslijpen en rondom KONI schokdempers steken, niks mis mee ;)

Heb het ook zo gedaan bij mijn kadett c, als je de juiste schokdempers hebt steken geeft dat geen problemen

veren afslijpen en rondom KONI schokdempers steken, niks mis mee ;)

Heb het ook zo gedaan bij mijn kadett c, als je de juiste schokdempers hebt steken geeft dat geen problemen

@kadettje-89 wrote::thumb :thumb :thumb :thumb @RISL wrote:Sorry, maar wat is een gardebou op z'n Nederlands?

Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

Is het dan zo'n onbekende benaming? :hmmz

@kadettje-89 wrote::thumb :thumb :thumb :thumb @RISL wrote:Sorry, maar wat is een gardebou op z'n Nederlands?

Ik snap ff niet wat je ermee bedoelt :angel

Is het dan zo'n onbekende benaming? :hmmz

Hier in Nederland heb ik het nog nooit gehoord. Maar nu weet ik het en ik zal het ook niet meer vergeten ;)

In het lange Paasweekend nog wat aan de Rekord gedaan?

Hier in Nederland heb ik het nog nooit gehoord. Maar nu weet ik het en ik zal het ook niet meer vergeten ;)

In het lange Paasweekend nog wat aan de Rekord gedaan?

Ik moest eerder goed nadenken over een ander woord dan gardebou ... Spatbord zat ver weg hoor :lol:

We hebben de loods een beetje opgeruimd want alles lag vol met materiaal ! :shock:

Dus we hebben verder nog niets aan de rekord gedaan, we gaan eerst nog wat materiaal kopen zoals laspost en compressor en dan vliegen we er weer in ;)

Ik moest eerder goed nadenken over een ander woord dan gardebou ... Spatbord zat ver weg hoor :lol:

We hebben de loods een beetje opgeruimd want alles lag vol met materiaal ! :shock:

Dus we hebben verder nog niets aan de rekord gedaan, we gaan eerst nog wat materiaal kopen zoals laspost en compressor en dan vliegen we er weer in ;)

Ingekorte veren is niets mis mee....op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag

Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers

Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.

Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep.......

Ingekorte veren is niets mis mee....op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag

Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers

Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.

Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep.......

@Fearless wrote:Ingekorte veren is niets mis mee....op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag

mja ik denk niet dat er egt kortere veren en dempers zijn voor een rekord c, toch niet om hem egt plat te krijgen.

dus mss toch maar eens voor lucht kijken dan ? ;)

@Fearless wrote:Ingekorte veren is niets mis mee....op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag

mja ik denk niet dat er egt kortere veren en dempers zijn voor een rekord c, toch niet om hem egt plat te krijgen.

dus mss toch maar eens voor lucht kijken dan ? ;)

Terug
Naar boven