• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rekord C Sedan

idd, Garage Es heeft zo goed als alles van Opel, ze zijn ook erkend door Opel zelf en geven garantie op alle onderdelen die ze verkopen. Dit zijn wel enkel originele onderdelen voor de wagen en geen verlagingen, ...

Dit kost wel net iets meer als bij Garage Philips in Wijnegem of de lokale sloopboer maar bij deze kan je gerust zijn dat het 100% in orde is qua kwaliteit. Hier heb ik ook indertijd mijn onderdelen voor een Opel Diplomat E 2800 gehaald.

Moest je met iets vast zitten of weet je niet hoe er goed aan te beginnen: daar ken ik ook nog iemand voor (een rasechte opelfreak) die zelf ook bezig is aan een Kadett C Sport (als ik me niet vergis) en die woont 2 blokken van me vandaan.

Grtz Seth

idd, Garage Es heeft zo goed als alles van Opel, ze zijn ook erkend door Opel zelf en geven garantie op alle onderdelen die ze verkopen. Dit zijn wel enkel originele onderdelen voor de wagen en geen verlagingen, ...

Dit kost wel net iets meer als bij Garage Philips in Wijnegem of de lokale sloopboer maar bij deze kan je gerust zijn dat het 100% in orde is qua kwaliteit. Hier heb ik ook indertijd mijn onderdelen voor een Opel Diplomat E 2800 gehaald.

Moest je met iets vast zitten of weet je niet hoe er goed aan te beginnen: daar ken ik ook nog iemand voor (een rasechte opelfreak) die zelf ook bezig is aan een Kadett C Sport (als ik me niet vergis) en die woont 2 blokken van me vandaan.

Grtz Seth

@Seth wrote:idd, Garage Es heeft zo goed als alles van Opel, ze zijn ook erkend door Opel zelf en geven garantie op alle onderdelen die ze verkopen. Dit zijn wel enkel originele onderdelen voor de wagen en geen verlagingen, ...

Grtz Seth

Ben eens benieuwd , ga eens een mailtje sturen want kende ze nog niet. trouwes ik zie dat je het over wijnegem hebt , ben je zelf dan ook van antwerpen ?

@Seth wrote:idd, Garage Es heeft zo goed als alles van Opel, ze zijn ook erkend door Opel zelf en geven garantie op alle onderdelen die ze verkopen. Dit zijn wel enkel originele onderdelen voor de wagen en geen verlagingen, ...

Grtz Seth

Ben eens benieuwd , ga eens een mailtje sturen want kende ze nog niet. trouwes ik zie dat je het over wijnegem hebt , ben je zelf dan ook van antwerpen ?

Ja ik merkte het dat je vriendin op het Vectra gedeelte 'welke provincie woon je' Brasschaat had ingetikt dus was ik nieuwsgierig naar welke wagen :d

Ja ik merkte het dat je vriendin op het Vectra gedeelte 'welke provincie woon je' Brasschaat had ingetikt dus was ik nieuwsgierig naar welke wagen :d

@Twanni wrote:@Fearless wrote:Ingekorte veren is niets mis mee....op oldtimers, TOEN HAD JE NOG GEEN PROGRESIVE VEREN :vertag

Ik moet er straks ook nog mee bezig. ALs ik klaar ben komt er een gastank achter in en een zware subkist+verstekers

Heb op marktplaats schokdempers gekocht, voor en achter nieuw, maar volgens mij is dat niet korter als std.

Ben stiekem aan het loeren voor luchtbalgen ipv de veren. Maar aan de andere kant vind ik dat net iets te nep.......

mja ik denk niet dat er egt kortere veren en dempers zijn voor een rekord c, toch niet om hem egt plat te krijgen.

dus mss toch maar eens voor lucht kijken dan ? ;)

Dr zijn wel wat trucjes om je orignele schokdempers in te korten of zelfs lager leggen. Als ik klaar ben met de mijne ga ik er wat mee experimenteren. En als het uitloopt op drama dan ga ik voor een luchtset.

Terug
Naar boven