GooneyBird
Post weinig
We hebben deze week een rijtraining gedaan op het circuit van Zandvoort, en daaronder viel dus een serie remproeven met je eigen auto. De Astra deed dat goed, maar mijn vriendin's Tigra bleef consequent de achterwielen blokkeren, terwijl het volgens de instructeur juist logischer (en veiliger) zou zijn als de auto de voorwielen zou blokkeren.
Aangezien wij van plan zijn om vaker het circuit op te gaan met de auto's vroeg ik me af of je de rembalans kan afstellen van achter naar voren. Dus dat de auto achter iets minder hard remt en voor iets harder. Bij mijn vorige auto (Fiat Cinquecento Sporting) was dit kinderlijk eenvoudig, maar hoe zit dat bij de Tigra? Het is een 1.4 16v zonder ABS.
Aangezien wij van plan zijn om vaker het circuit op te gaan met de auto's vroeg ik me af of je de rembalans kan afstellen van achter naar voren. Dus dat de auto achter iets minder hard remt en voor iets harder. Bij mijn vorige auto (Fiat Cinquecento Sporting) was dit kinderlijk eenvoudig, maar hoe zit dat bij de Tigra? Het is een 1.4 16v zonder ABS.