• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie b manta Update 27-02

:hmmz Ligt het aan mij of ziet de voorkant er vreemd uit

S7302257.jpg

Hoi,

Ik zie alleen dat de voorbumper aan de schermen vast zit, er loopt geen naadje langs het zijscherm, hij kan er niet af of wel?... verder kan ik niks vinden.

Groetjes Marloes

Hoi,

Ik zie alleen dat de voorbumper aan de schermen vast zit, er loopt geen naadje langs het zijscherm, hij kan er niet af of wel?... verder kan ik niks vinden.

Groetjes Marloes

Mooi apparaat op het eerste oog en altijd mooi dat weer een Manta ons straatbeeld komt versieren.

Die hoes... zo een had ik er ook! 2 dagen welliefst.. toen wastie op een ochtend ineens weg. Wees er zuinig op :P hehehe.

Grt,

Gerben.

Mooi apparaat op het eerste oog en altijd mooi dat weer een Manta ons straatbeeld komt versieren.

Die hoes... zo een had ik er ook! 2 dagen welliefst.. toen wastie op een ochtend ineens weg. Wees er zuinig op :P hehehe.

Grt,

Gerben.

de voorkant is idd een beetje verbouwt voorbumper zit vast aan de schermen en de sideskirts ook nog eens

gelukkig zijn de wielranden nog bikkelhard en aangezien het tog een mooi weer auto wordt denk ik dat ik het zo laat

de voorkant is idd een beetje verbouwt voorbumper zit vast aan de schermen en de sideskirts ook nog eens

gelukkig zijn de wielranden nog bikkelhard en aangezien het tog een mooi weer auto wordt denk ik dat ik het zo laat

Ik vind het wel wat hebben, net even wat anders dan origineel...

Niet te veel veranderen, dat is natuurlijk zonde, maat kleine aanpassingen waardeer ik wel hoor.

Ik houd er wel van.

groetjes Marloes.

Ik vind het wel wat hebben, net even wat anders dan origineel...

Niet te veel veranderen, dat is natuurlijk zonde, maat kleine aanpassingen waardeer ik wel hoor.

Ik houd er wel van.

groetjes Marloes.

de voorkant is wel apart maar ik vindt het wel wat hebben

net zoals het kleine stukje side skirt achter het achterwiel

@louwe de koplampen zaten er niet vast in geplamuurt dus zal

het waarscheinlijk een ander geweest zijn

de voorkant is wel apart maar ik vindt het wel wat hebben

net zoals het kleine stukje side skirt achter het achterwiel

@louwe de koplampen zaten er niet vast in geplamuurt dus zal

het waarscheinlijk een ander geweest zijn

ja klopt de bumper zit vast aan het voorfront en ook aan de spartborden evenals de

sideskirts zitten ook vast aan het spartbord

en het is idd een irmscher bumper

Terug
Naar boven