• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie b manta Update 27-02

ja ik hoorde het al en er zijn plannen zat maar te weinig tijd

staat nog genoeg op me lijstje autocross seizoen begint ook weer bijna

en verder bij me oom nog besig met een oude ford pick up op te knappen

dus projecten zat maar de manta gaat op het moment even voor :wub

te druk woensdag weer even een bezoekje doen aan de spuiter hoop dat die inmiddels al in kleur staat

dus nog even wachten

te druk woensdag weer even een bezoekje doen aan de spuiter hoop dat die inmiddels al in kleur staat

dus nog even wachten

nou vandaag bij de spuiter geweest staat helaas nog niet in kleur zijn druk besig

om de laatste dingetjes strak te maken mankeerde hier en daar nog wel wat aan :sleeping

dus maar goed dat ik dat ook maar uitbesteed hebt hoop dat die nou wel gou in kleur staat

is zo leeg in de garage

nou vandaag bij de spuiter geweest staat helaas nog niet in kleur zijn druk besig

om de laatste dingetjes strak te maken mankeerde hier en daar nog wel wat aan :sleeping

dus maar goed dat ik dat ook maar uitbesteed hebt hoop dat die nou wel gou in kleur staat

is zo leeg in de garage

zo eindelijk wat fotos morge lekker beginnen met wat dingen te monteren

S5030847.jpg

S5030848.jpg

t was al weer aardig donker en moet hem tog nog even omdraaien dus dan meer fotos

zo eindelijk wat fotos morge lekker beginnen met wat dingen te monteren

S5030847.jpg

S5030848.jpg

t was al weer aardig donker en moet hem tog nog even omdraaien dus dan meer fotos

@jwmanta wrote:lassen? dat hoop ik iniedergeval de komende 10 jaar niet te doen :hmmz

het wordt geen dagelijkse auto en komt dus alleen met mooi weer uit de schuur

voor dagelijks heb ik de andere manta en die is nog wel demonteerbaar gelukkig

als ik het nu weer demonteerbaar wil maken dan gaan me skirts er ook aan van voor tot achter

Ik snap wat je bedoeld , maar ik zie niet dat er aan een auto nooit iets aankomt , als is het maar een deukje , of een klein ongelijkje , dan ga je heeeeeel je auto uitelkaar moeten slijpen , want door die plamuur is alles vastgeplakt .

Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent ,

Veel plezier met je manta

@jwmanta wrote:lassen? dat hoop ik iniedergeval de komende 10 jaar niet te doen :hmmz

het wordt geen dagelijkse auto en komt dus alleen met mooi weer uit de schuur

voor dagelijks heb ik de andere manta en die is nog wel demonteerbaar gelukkig

als ik het nu weer demonteerbaar wil maken dan gaan me skirts er ook aan van voor tot achter

Ik snap wat je bedoeld , maar ik zie niet dat er aan een auto nooit iets aankomt , als is het maar een deukje , of een klein ongelijkje , dan ga je heeeeeel je auto uitelkaar moeten slijpen , want door die plamuur is alles vastgeplakt .

Ik hoop dat je weet waar je mee bezig bent ,

Veel plezier met je manta

Terug
Naar boven