Na 3 jaar rond te hebben gereden in mijn Coupe SR van 1974, kan ik nu eindelijk beginnen aan een complete restauratie.
Het idee om hem eens helemaal te restaureren is er al lang, maar omdat we eerst onze garage anders in moesten richten, kan ik er nu eindelijk in met de kadett
Het is een originele SR met 1200 motor, en zo wordt ie ook weer opgebouwd.
Twee weken geleden stond hij er zo nog bij:
Ik ga net als Marton, en meerdere, de kadett in een spit hangen. Deze heb ik inmiddels zo goed als klaar:
Dus het demonteren kon beginnen!!
Op het moment hangt hij al in het spit, maar hier heb ik nog geen goede foto's van.
Aangezien ik voor de eerste keer een auto restaureer, en het graag in 1 keer goed doe, zal het wel een lang project gaan worden 8)
Maar dat is niet erg, ik heb er in ieder geval veel zin in!!
Binnenkort meer foto's!
Het idee om hem eens helemaal te restaureren is er al lang, maar omdat we eerst onze garage anders in moesten richten, kan ik er nu eindelijk in met de kadett
Het is een originele SR met 1200 motor, en zo wordt ie ook weer opgebouwd.
Twee weken geleden stond hij er zo nog bij:
Ik ga net als Marton, en meerdere, de kadett in een spit hangen. Deze heb ik inmiddels zo goed als klaar:
Dus het demonteren kon beginnen!!
Op het moment hangt hij al in het spit, maar hier heb ik nog geen goede foto's van.
Aangezien ik voor de eerste keer een auto restaureer, en het graag in 1 keer goed doe, zal het wel een lang project gaan worden 8)
Maar dat is niet erg, ik heb er in ieder geval veel zin in!!
Binnenkort meer foto's!