• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie kadett c caravan 1.2s --->volvo 2.3 20v turbo

dank je. hij blijft qau uiterlijk wel ongeveer hetzelfde alleen een 5 gaats onderstel, maar de rest word allemaal veranderd. word een 3.0 v6 van een omega en interieur word ook lang niet mee origineel.

@ cdett16V

nou het staat er even niet zo best voor met de station.

even geen tijd/zin. en de sedan schreeuwt om aandacht, waarschijnlijk de aandrijas en of bak kapot. en als de bak kapot is wordt de motor ook flink aangepakt want die wordt ook redelijk minder.

dus daar ebn ik voorlopig wel even zoet mee helaas.

ik zag dat jij de station al aardig in de verf aan het zetten bent ?

groetjes

als alles meezit krijgik nog een nieuwe achterklep binnen en een achtertussenpaneel van een station.

Prijs weet ik nog niet

voorscherm rechts is verkocht

zo het is weer update tijd, en aangezien ik lekker een weekje vrij heb is het wel een redelijke update :D

de A stijlen L+R zijn weer hard.

S6001585.jpg

S6001588.jpg

S6001590.jpg

ik aant werk :vertag

S6001594.jpg

S6001593.jpg

morgen weer met frisse moet vroeg beginnen

helaas hier al even geen updates gepost, ben ondertussen met een motortje voor de sedan bezig.

die kan bijna naar de reviseur voor uitboren en honen. ik zal zo snel mogenlijk even wat foto's hier neerzetten. of een nieuw topic .

groetjes erwin

haha nee klopt. beetje erg druk geweest de laatste tijd.

maar de kelder is nu helemaal opgeruimd en de station staat op zijn voorlopig vaste plek.

nou wou ik afgelopen zaterdag even wat staal halen om een frame van te lassen maar alle staalboeren in de buurt zaten dicht:(

blokje voor de sedan ligt bij de reviseur voor al het maatwerk, ik moet alleen mijn nokkenas nog binnenkrijgen van Krause en dan kunnen ze hem afmaken :)

heb de kriebels wel weer trug om aan de station verder te gaan dus das een goed teken :afro

groetjes

[rquote=1764572&tid=122130&author=schuitje]dank je. hij blijft qau uiterlijk wel ongeveer hetzelfde alleen een 5 gaats onderstel, maar de rest word allemaal veranderd. word een 3.0 v6 van een omega en interieur word ook lang niet mee origineel.

@ cdett16V

nou het staat er even niet zo best voor met de station.

even geen tijd/zin. en de sedan schreeuwt om aandacht, waarschijnlijk de aandrijas en of bak kapot. en als de bak kapot is wordt de motor ook flink aangepakt want die wordt ook redelijk minder.

dus daar ebn ik voorlopig wel even zoet mee helaas.

ik zag dat jij de station al aardig in de verf aan het zetten bent ?

groetjes[/rquote]

het kan elk moment zovr zijn dat hij oranje is:D

[rquote=1890585&tid=122130&author=16v kadett c]zoo tehoren word dit ook een bom :D

en hoe gaa je naar 5 gats ?[/rquote]

steekassen van een commodore en voornaven en fuse s van comodore voor 74

[rquote=1890587&tid=122130&author=pipo][rquote=1890585&tid=122130&author=16v kadett c]zoo tehoren word dit ook een bom :D

en hoe gaa je naar 5 gats ?[/rquote]

steekassen van een commodore en voornaven en fuse s van comodore voor 74[/rquote]

past dat gewoon dan of moet je die steek assen ook inkorte

@ Pipo, er komt een ander merk wielophanging onder achter, maar welk merk zeg ik nog lekker niet:P

en vóór idd commodore fusee's. of uit duitsland een setje naven met 5 gats halen kan ook, dan behoud je de c kadett fusee's.

groetjes

zo hehe. eindelijk weer wat gedaan aan de station.

gister trug gekomen uit duitsland met de sedan, wat loopt hij lekker zeg. contstant 155 km/h op de tom tom.

dus vandaag eerst maar eens staal gehaald en het oude frame erondervandaan gewerkt.

na een paar uur passen, meten en zagen was het nieuwe ondersteuningsframe klaar.

ook de extra kont die ik nog had liggen naar de oud ijzer boer gebracht. was echt niks van te gebruiken helaas.

krijg je € 16,- :fy1

maar goed, morgen de linker deur eruit halen en dan allebei weer monteren met nieuwe deur pennen. en de linker chassisbalk voor, een stukje richten en dan kan het linker binnenscherm er weer tegenaan :thumbup

zal morgen even foto's maken.

groetjes erwin

Terug
Naar boven