• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie kadett c caravan 1.2s --->volvo 2.3 20v turbo

origineel gepost door schuitje

idd. zie je niet vaak meer!!

wat een station of dichte ramen:P

stations kan ik hier eke dag 4 en een halve zien:P

ja kun je ook effe een plaatje in lassen:P

heb er jaren geleden een op de sloop zien staan die was helemaal glad dus geen losse platen er in en was ook orgineel

netjes, vooral het laswerk toppie

Nieuwe achterklep voor station welke ik had is helaas verkocht (was ook niet echt goedkoop maar ja)

dank je paul, ik doe me best :D

was wel een hele mooie klep hoor, maar ik ben pas bij de neus dus heb nog even de tijd om een achterklep te zoeken haha.

groetjes

och man wat is vakantie toch fijn :agent

ik heb geen biologie in mijn examenjaar gevolgd maar ontleden lukt me prima:thumbup de slachting aan de voorzijde is weer een stapje verder.

S6001136.jpg

S6001137.jpg

S6001138.jpg

S6001139.jpg

toch wel redelijk kaal zo he...

S6001140.jpg

eindstand voor vanavond:

S6001141.jpg

morgen even lekker naar de dierentuin en dan arnhem in, een gezellige dag van maken.

en dan vrijdag even naar giethoorn ( paul gijssen) voor het linker binnenscherm en dan kan het passen en meten beginnen:D

groetjes

dank je paul.

is idd een aardige klus. maar beter nu goed aanpakken als over een paar jaar weer gezeik...

vandaag even niks aan de kadett gedaan. ik kom hem even niet meer zien:sleeping dus maar met de zundapp aan de gang. alles weer gangbaar gemaakt en weer tot leven gewekt. dan is 90 km/uur ineens wel weer snel op 2 wielen als je het niet meer bent gewend. nu moet ze alleen nog gepoetst worden en dan gaat ze de verkoop in. is het kadett budget ook weer wat groter :D

groetjes

mooi projectje

, had ook ene staan

maar heb hem verkocht wegens andere interesse

heb wel nog een achterklep en de achterste 4 ruiten te koop staan

grtz chriske

kan ik je misschien weer wat verkopen als je de zundapp verkoopt , is ook nodig want vandaag b ascona sport gekocht (is al opgeknapt, gelukkig !!!)

Sodeju dan dat is absoluut geen half werk je pakt het op een goede manier aan door hele delen te vervangen in plaats van alleen plaatjes in te lassen! En netjes een puntlasfrees gebruikt zie ik haha :D Veel succes gewenst ik volg je op de voet.

origineel gepost door InjectTheVenom

Sodeju dan dat is absoluut geen half werk je pakt het op een goede manier aan door hele delen te vervangen in plaats van alleen plaatjes in te lassen! En netjes een puntlasfrees gebruikt zie ik haha :D Veel succes gewenst ik volg je op de voet.

dank u dank u:wors

het is gewoon de beste manier om zulk soort klussen te doen. al sta ik soms wel eens met mijn handen in me haar van... O shit zeg, en nu???:o ook de pakjes shag gaan een stuk harder maar als het eenmaal zit zoals het hoort is dat toch ook weer een overwinning.

en tja. puntlasboortjes ik zweer erbijking:

groetjes

goed bezig daar :thumbup

zag en hoorde je gistermiddag nog heen en weer rijden bij me huis langs :P lag zelf toen half onder de corsa.

Terug
Naar boven