• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie kadett c caravan 1.2s --->volvo 2.3 20v turbo

tjah, heel erg is het niet maar wel zo dat het vervangen moet worden :D en dat geberud ook :P

ga jij die andere station nog klaar maken? of nog op zoek naar een b station?

groetjes

dank je, ik probeer het bij te houden :D

morgen even langs de dokter, ik heb volgens mij een stukje kadett in mijn oog:cry

groetjes

voorlopig staat ie gestalt,maar dat komt wel een keer goed.

eerst mijn huis af,de mini is bijna af dinsdag keuren.

b stations is lastig heb er afgelopen tijd paar bekeken maar word je niet vrolijk van.

john

helaas de komende weken even niets aan de dett doen. ik ben namelijkmijn vader even aan het helpen om de blitz, nou in ieder geval het onderstel rijdend te maken voor de door hem georganiseerde blitz meeting.

gisteravond een sloop cabine gehaald en alleen hetgeen we nodig hadden hebben we laten zitten.

dus het schutbord en een stukje bodem om de stoelen op kwijt te kunnen. en een stukej neus om de radiateur erin kunnen zetten.

vandaag even van een kleurtje voorzien zodat het er wat beter uitziet. en dan de komende avonden, de remleiding af maken, kabelboompje maken om te kunnen rijden, benzineleidingen, en de stuurbekrachtiging voor elkaar maken.

hier even wat foto's.

voor:

S6001065.jpg

na

S6001069.jpg

S6001070.jpg

dat was hem weer, helaas ook nog niets van arta parts gekregen...:mad:

groetjes en mischien wel tot maandag op assen :cool:

origineel gepost door schuitje

helaas de komende weken even niets aan de dett doen. ik ben namelijkmijn vader even aan het helpen om de blitz, nou in ieder geval het onderstel rijdend te maken voor de door hem georganiseerde blitz meeting.

gisteravond een sloop cabine gehaald en alleen hetgeen we nodig hadden hebben we laten zitten.

dus het schutbord en een stukje bodem om de stoelen op kwijt te kunnen. en een stukej neus om de radiateur erin kunnen zetten.

vandaag even van een kleurtje voorzien zodat het er wat beter uitziet. en dan de komende avonden, de remleiding af maken, kabelboompje maken om te kunnen rijden, benzineleidingen, en de stuurbekrachtiging voor elkaar maken.

hier even wat foto's.

voor:

S6001065.jpg

na

S6001069.jpg

S6001070.jpg

dat was hem weer, helaas ook nog niets van arta parts gekregen...:mad:

groetjes en mischien wel tot maandag op assen :cool:

:wtf wat gaat hij dan met het restant doen???

hoe bedoel je pipo?

de rest van de blitz hebben we nog lang niet af maar mijn vader wil graag het onderstel op de meeting laten zien dus hebben we deze cabine erbij gekocht om hem rijdend te maken.

aan de echte cabine is hij nog bezig. die kan je ook zien op de laatste foto aan de rechterkant. daar zie je net de neus :D

groetjes

jah precies :D en dan kunnen we nu alles controleren en de remleidingen en zulk soort dingen aan sluiten. dus als straks de echte cabine klaar i sgaat alles er zonder verdere problemen op :)

groetjes

:) Dit is toevallig! De spullen van het lassen komen van de goudkleurige kadett af bij pieper of niet?!!

Sprak je daar toevallig nog aan,omdat ik dacht dat je daar werkte!! haha ik kwam de koplampstukken ophalen en bodemplaat :D! Zo aan de foto te zien heb je aardig wat weg geslepen haha!

Leuk project!!!:D

origineel gepost door OcmerruleZ

:) Dit is toevallig! De spullen van het lassen komen van de goudkleurige kadett af bij pieper of niet?!!

Sprak je daar toevallig nog aan,omdat ik dacht dat je daar werkte!! haha ik kwam de koplampstukken ophalen en bodemplaat :D! Zo aan de foto te zien heb je aardig wat weg geslepen haha!

Leuk project!!!:D

haha dat is inderdaad toevallig zeg :D . tja ik wist toch dat die auto zo de pers inging dus ik heb het mezelf maar makkelijk gemaakt en het erg ruim aangehoudenking:

dank je voor de comments:wors

ik hoop dat de blitz snel loopt, dan kan ik met de dett verder :D

groetjes

@ remon: die is van mijn opa. heeft hem in duitsland gekocht. is een M 535i. deze is hij rallyklaar aan het maken (klassieker rally's). hij gaat hier mee een rally rijden naar kaapstad:o

groetjes

origineel gepost door schuitje

@ remon: die is van mijn opa. heeft hem in duitsland gekocht. is een M 535i. deze is hij rallyklaar aan het maken (klassieker rally's). hij gaat hier mee een rally rijden naar kaapstad:o

groetjes

Zo das dapper, neem aan dat die TRX-en er dan niet onder blijven zitten!?

Zie nu idd wat bescherming op de voorbumper zitten.

Nu maar weer back on topic.

Groeten, Remon (die ook een M535i rijd)

zo dan. weer even een kleine update.

de tijdelijke cabine staat nu op het chassis en we zijn bezig alles wat we nodig hebben te spuiten en erop te zetten. hij is nu technisch bijna klaar om te lopen.

alleen de sapjes er nog in, de uitlaat eronder (nog rvs steunen lassen) en de kabelboom.

hier even wat foto's van toen de cabine er net op stond.

S6001073.jpg

S6001072.jpg

verder ben ik vandaag nog bezig geweest met de sedan (daily) om hem weer apk klaar te maken. ze kan nu maandag op de zaak even afgemeld worden :D

groetjes

dank je bettus, idd kunnen we zeker op weg naar sevenum:jerry

het onderstel is idd echt puntje gaaf geworden, kan niet wachten tot ik hem weer lopend hoorking:

groetjes

Terug
Naar boven