• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie kadett c caravan 1.2s --->volvo 2.3 20v turbo

@schuitje wrote:ja vandaag binnen gehad. is specifiek voor manta b eigenlijk.

hoezo herman? king:

ok wel mooi.

nou is eigenlijk meer een uitspraak haha "goed bezig herman" word verder niks mee bedoeld

maar ziet er wel goed uit.komt er ook gewoon manta asje onder terug??

@schuitje wrote:ik heb weer een gaatje gemaakt. :vertag

S6001814.jpg

en waarom haal ik de hele binnenkuip eruit?

nieuweschokkers.jpg

nou daarom king:

ik ben weer lekker bezig dus de updates zullen wel doorblijven lopen, denk ik. hoop ik. :thumb

wow goed bezig herman haha.

maar heb je de kw set al binnen dan?? of ga je deze bestellen. enis die ook specifiek voor kadett c??

Top! Mooie projecten zo, goed veel foto's posten want dan kan ik mooi bij je spieken :jerry king: king:

Hoe ga je dat van voren doen? Dat zal toch een heel stevig geheel moeten gaan worden. Ben zeer schiewnierig. :D

ik heb weer een gaatje gemaakt. :vertag

S6001814.jpg

en waarom haal ik de hele binnenkuip eruit?

nieuweschokkers.jpg

nou daarom king:

ik ben weer lekker bezig dus de updates zullen wel doorblijven lopen, denk ik. hoop ik. :thumb

vandaag weer lekker aan het werk geweest. het eerste handgemaakte paneel is er in gegaan :D

al het ik nu nog niet echt een motorruimte, het "engine bay smoothing" is begonnen.

S6001575.jpg

S6001576.jpg

het koste me wel een dag, en 3 mallen en probeersels maar het resultaat mag er zijn dacht ik zelf :wors

uiteraard wordt het nog beter afgewerkt maar ik wou het toch even in zijn geheel zien in de primer.

volgende week aan de andere kant beginnen.

groetjes

dank je,

als ik straks wat spullen verkocht heb kan er weer een grote update aankomen. :vertag

dus iemand interresse in:

een r28 bak van een omega B 3.0 met hyrdaulische koppeling. (gereserveerd)

chassis balken achter (de bovenste) van een c kadett city.

linker achterscherm c kadett station nieuw origineel, staat eerder in dit topic een foto van.

graag melden :thumb

nou ff eten en weer aan de gang :thumbup

weer een aantal gaten gedicht, gaat lekker zo king:

S6001579.jpg

nog een paar kleine gaatjes dichten in het schutbord, en dan zijn de A stijlen aan de beurt.

groetjes

ja dat scheelt echt een heleboel.

hopenlijk eind van het jaar een hele leuke aanschaf doen voor het monteren van de binnenschermen :jerry

hij zit erin :jerry

hier nog druk aan het werk, staat een beetje blauw van de rook door het lassen haha.

S6001827.jpg

S6001831.jpg

S6001832.jpg

S6001833.jpg

volgende week maar eens kijken of we de andere kant erin kunnen bakken.

afgelopen week niet zo veel tijd gehad, maar het schutbord is wel af voorlopig. ( is nog de vraag of de stuurkolom kan blijven zoals hij is).

S6001580.jpg

S6001581.jpg

S6001582.jpg

maar aanstaande week vakantie, dus lekker doorwerken.

fijne dagen iedereen!!!!

ja hoor!!!! vandaag het puntlasapparaat aangeschafd.

echt een fijn dingetje, kost wat maar dan heb je ook wat.

S6001583.jpg

S6001584.jpg

ook hebben we de rechter a stijl open gepeld en de rotte stukje vervangen. dus morgen de nieuwe buitenplaat pas maken en bakken maar.

groetjes

Terug
Naar boven