• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

restauratie kadett c caravan 1.2s --->volvo 2.3 20v turbo

Mooi!! oog voor details. Als het eenmaal strakgemaakt en gespoten is ziet dat er straks veel strakker uit dan die scheve kieren die sommige laten zitten.

weer een stukje roest minder.

de rechter A stijl is nu volledig klaar. was een rot hoekje om goed te krijgen maar ik wordt toch steeds handiger :vertag

S6001655.jpg

greetz

heej dank je wel.

nou de linkerkant zit er ook in maar moet nog afgewerkt worden, er zit nog een hoop tijd in om het scherm mooi aan te laten sluiten.

maar ben erg druk de laatste tijd, heb zat beun werk. de laatste puntjes op de I gezet voor school. mag eind augustus examen doen voor eerste monteur :thumbup en ik ben bezig voor mijn motorrijbewijs.

ook heb ik ondertussen besloten om het motorplan volledig om te gooien.

wat het wordt ipv de v6 laat ik niet weten. en ik denk dat ik hem verder afmaak zonder dit topic bij te houden.

dus top secret ;)

mocht iemand interresse hebben in de v6 of de gereviseerde koppen die ik heb liggen hoor ik het graag.

groetjes

@Koekie wrote::angel

heel goed Koekie haha.

nee 1200 zal het niet worden. maar het wordt wel leuk.

paar jaartjes wachten jongens dan weten jullie het king:

ik zal er nog even over na denken, mischien dat ik idd af en toe een update zal maken.

stiekem is het ook wel leuk om jullie reacties te lezen.

Ik zou het ook jammer vinden als hier geen updates meer komen, heb altijd met grote belangstelling gelezen hoe je de restauratie aanpakt. Laat dan in ieder geval het plaatwerk gedeelte en dergelijk wel zien hierzo :thumb

ik zal jullie toch nog maar even verwenen met een update.

de linker astijl is zo goed als klaar, dus de neus kunen we voorlopig even met rust laten.

dan gaan we verder naar achteren he,

S6001663.jpg

zoals hierboven te zien heb ik een frame in de deuropening gelast zodat de carrosserie niet kan vervormen als ik de dorpels en straks de vloer eruit slijp.

en het werk van vanavond.

S6001664.jpg

voorkant is in superstaat, echt geen inwendige roest. mar achter wel. maar dat wist ik al.

S6001665.jpg

greetz

Terug
Naar boven