• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Restauratie rekord E2

hans-rekord-e

Post weinig
nou , na de bijna volledige ombouw van 1.8 naar 2.0 (ford) v6 gaat de rekord na de bouwvak naar mijn maat toe om de buitenkant aan te pakken voor ik naar de RDW ga voor de motorkeuring.

deze werkzaamheden zijn nog niet allemaal nodig ( met uitzondering van linkervoorpoot ,denk ik ) maar ik wil toch met een nette auto tevoorschijnkomen daar ,hieronder diverse fotos van de te verrichten werkzaamheden, tips over diverse dingen zijn altijd welkom ,zelf ga ik dit niet doen want kan absoluut niet lassen, daar doet mijn kameraad dit voor mij , Veerpoot links voor,( Hier kijk je echt zo op de weg , dit was bij de voirge APK geen afkeurpunt :shock: ?! ) hier wordt nw voorschermbevestigingsplaat ingelast

en veerpoot reparatie plaat )

1zoujuv.jpg

Veerpoot rechts voor ,( is nog niet door ,maar word toch gelijk meegenomen , we zijn nou toch bezig :D ) komt ook veerpoot reparatieplaat op

2nlxr8n.jpg

Rechtervoorhoek ,

1z3b2x3.jpg

Linkervoorhoek ,(komt nw keienvanger en voorscherm op )

amqe4j.jpg

Linkerachterhoek ,(aan het kleurverschil aan beide zijden kan je al zien dat er al eerder iets aan is gedaan door de vorige eigenaar , maar nu worden aan beide zijden reparatie stukken ingelast )

v3oiop.jpg

Rechterachterhoek ,

5v0sad.jpg

Dorpel en deur rechtsvoor ,( dorpel wordt plaatje ingelast , deuren weet ik nog niet wat ik daar mee doe , zit aan alle 4 de deuren wel wat werk maar ga maandag kijken voor 4 andere deuren ( die volgens verkoper er nog redelijk uitzien)

o5aj3l.jpg

Compleet plaatje van de voorzijde ,(Kap van een diesel om het luchtfilter van de v6 kwijt te kunnen )

iven13.jpg

Hoop regelmatig fotos te kunnen plaatsen over de voorgang van de diverse werkzaamheden

Terug
Naar boven