• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ricky kadett is terug met een opel !

@rickykadett wrote:whahaha ik heb een 500 liter kist met een solo x 18 van kicker 5000 rms :jerry

maar ik heb ff geen meissie :P wieweet heeft dat iets met die kist te maken hahaha :jerry nee kan wel ligge hoor maar moet niet te ver want dan lig ik op de accus.

soms rijd ik best veel jah haha 450 kilometer,, k was wel gebroken hoor king:

maar nu heb ik 570 gereden en 620 630 moet te doen zijn en dat is op 42 liter ong komt op 1 op 15 met 200 kilo aan geluid achterin :jerry

Mijn dag record is 900km maar is ook al 3 jaar geleden..

Afgelopen zomer nog aan een stuk 650km door Nederland gesjeest, maar ik heb armsteun heerlijk man.. :jerry

Welk interieur heb je? Ik heb er laast een cdx ingezet heeeerlijk zitten.

nja nu gebruik ik 3500 rms moet ff sparen voor een tweede versterker dan kan er 7000 watt op rms :jerry

maar apk is 1 maart gedaan tege die tijd bak ik hem er wel weer onder. egt super is de uitlaat niet,(vaak korte stukjes mee gereden enzo)

het gaat mij er egt om dat hij niet schadelijk word in verbruik !

heb net getankt :jerry

660 kilometer 43 liter 1 op 15 ongeveer met 200 kilo op de achterbank :jerry

toch een mail weggedaan voor de verlagingsveren.

het zijn die rode van 30 euro uit limburg. alleen veren.

het is zeker dat deze op mijn astra schokdempers passen toch?

hij zal 4 cm zakken aan de voorkant

zou mooi zijn want dan word hij echt super gaaf.

maak meteen een afspraak voor de achterruit en de zijdeuren dat die tegelijk prof getint worden.

uitlaat voor het roetfilter nog weghalen en klaar :jerry

audio is ook klaar fotos volgen ! :wors

-4 is wel de absolute max met originele schokdempers

en let wel als de veren los in de schotel liggen als hij met de voetjes van de vloer is

dan is het apk afkeur

heb bij mn weitec veren aan de onderste winding een stuk tuinslang gedaan

nu zit de veer mooi geklemd, en apk oke! :thumb

Nogmaals die ruiten moet je eruit halen in je achterdeuren, door het dikke raamrubber krijg je nooit je folie fatsoenlijk over het hele ruitje.

Die veren ga je dit zelf doen?

Ik heb ze ook nog liggen king: Alleen geen zin om 100 euro neer teleggen voor montage.

whahahaha welkom carglass :jerry

ja ik ben monteur van beroep dus kan gewoon op het werk de veren van de dempers afhalen

@ASTRA td zijn jou veren dan ook 4 cm?

heb jij complete set dan? dempers en veren?

desnoods neem ik die over (A) :jerry

35 of 40 nu weet ik het niet meer, ligt al een pak stof op :jerry Maar is alleen puur veer.

Als ze compleet poot waren had je toch niks eraan, dan moet je poten van een x17DTL hebben, omdat de steekassen van de 2 diesels in astra F verschillend zijn.

Oke maar 40 mm.zou wel moete gaan.?

het zijn.veren.van.een.kadet maar mn astra is zwaarder. Weet nie of dat veel.kwaad kan. hij.mag besy 5 cm zakke als het maar nie kapot gaat

MarcoTDS rijd met -60 veren op originele dempers... Oogt zeer mooi.

Mijn veren komen ook van een E kadettje af.

je moet natuurlijk uiteindelijk zelf weten wat je met je wagen doet

maar als je veren hebt lager dan -40 zou ik gelijk kortere schokdempers kopen

kans is veel groter dat ze lekslaan met originele en de veren komen los in de schotel te liggen

hier in NL kun je een verlaagde auto gewoon door de apk duwen, als je het goed doet

voor iemand uit BE kan ik het nog wel een beetje snappen dat het op een beun manier gemonteerd zit

hij moet immers toch elk jaar alles weer origineel maken voor apk, houd je wel bezig :jerry

mn vriendin is zich helemaal wezeloos geschrokken toen ze mn wagen voor het eerst meehad

dr eigen auto heeft 0,0 bass, dus zette ze mn radio lekker hard bij een leuk nummer

nummer begon rustig, tot de hel losbrak hahaha

geniet er maar van zolang het kan

mn vriendin wil de sub zien verdwijnen voor een kinderwagen ;) :jerry

haha heb net nieuwe apk dus das geen probleem zolang ik met 40 mm maar niet in de problemen kom met die dempers.

auto blijft toch wel achterover hellen :jerry

hier voor de liefhebbers de eerste videos van de woofert :jerry :jerry

3e filmpje is hoe het er een beetje uit ziet als je achterom kijkt :P

" onclick="window.open(this.href);return false;

Gru-we-lijk!! :thumb :jerry

vooral het laatste filmpje dat je het dak ziet :D

en ik dacht lekkere bass te hebben met een 300w gebrugd kenwoodje en 1000w jbl subje :jerry

-40 is te doen zonder dat je schokkers vroegtijdig overlijden

hahaha dankje bij jou zal t vast ook lekker klinken:P

dan te bedenken dat het dak al een hele constuctie van hout heeft om het een beetje te ondersteunen :O haha in het midde beweegt er niks XD daar zit een houten balk :jerry

wat betreft die veren,,, die komen er !

Ongelooflijk :jerry :jerry :jerry

Maar geloof me binnen een jaar is je wagen rot door alle trillingen in je plaatwerk.

Terug
Naar boven