kaneelschep
Woont hier bijna
Mag ik me afvragen waarom je eigenlijk bijna 1000 euro zou uitgeven om een ouwe rotte Corsa op te knappen? Als je deze had verkocht voor 300 euro, had je voor 1300 euro een keurige nieuwere Corsa kunnen kopen.
:thumb :jerry
Als je een beetje oplet wat je koopt weet je van een corsa van zoveel geld als 1300 euro prima hoe de lak de komende jaren zal zijn.
Maar dat boeit nu niet meer natuurlijk.
Hier kan je reacties toevoegen aan de site.
http://www.kras-roest-verwijderen.nl/krassen-verwijderen-auto/#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar zoals al gezegd worden negatieve reacties waarschijnlijk toch nooit gepost.
Op het saab forum vond ik een reactie van iemand die ook bij hem geweest was. Die is van vorig jaar. registreer je daar eens en vraag hoe dat geworden is in dat jaar.
Dan heb je wat meer mensen die misschien totaal niet tevreden zijn.
Dit lijkt iig een eersteklas prutser.
En die moeten ook gewoon betalen voor hun fouten.
Als je rechtsbijstand het niet oplost kan je altijd nog naar een particuliere advocaat gaan en de zaak voorleggen met de auto, de info en de plaatjes.
Die vinden dit soort dingen meestal heel interessant en kunnen je vaak meteen zeggen of je een zaak hebt die je gaat winnen.
Dan kan het zelfs misschien pro deo of dat de verliezer betaald.
Dan gaat het vaak opeens heel snel naar een regeling qua geld en ben je er van af. zonder dat je er weer heen moet voor nog meer ellende.
Laat je iig niet afschepen!!!! want dat verwachten ze.
:thumb :jerry
Als je een beetje oplet wat je koopt weet je van een corsa van zoveel geld als 1300 euro prima hoe de lak de komende jaren zal zijn.
Maar dat boeit nu niet meer natuurlijk.
Hier kan je reacties toevoegen aan de site.
http://www.kras-roest-verwijderen.nl/krassen-verwijderen-auto/#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar zoals al gezegd worden negatieve reacties waarschijnlijk toch nooit gepost.
Op het saab forum vond ik een reactie van iemand die ook bij hem geweest was. Die is van vorig jaar. registreer je daar eens en vraag hoe dat geworden is in dat jaar.
Dan heb je wat meer mensen die misschien totaal niet tevreden zijn.
Dit lijkt iig een eersteklas prutser.
En die moeten ook gewoon betalen voor hun fouten.
Als je rechtsbijstand het niet oplost kan je altijd nog naar een particuliere advocaat gaan en de zaak voorleggen met de auto, de info en de plaatjes.
Die vinden dit soort dingen meestal heel interessant en kunnen je vaak meteen zeggen of je een zaak hebt die je gaat winnen.
Dan kan het zelfs misschien pro deo of dat de verliezer betaald.
Dan gaat het vaak opeens heel snel naar een regeling qua geld en ben je er van af. zonder dat je er weer heen moet voor nog meer ellende.
Laat je iig niet afschepen!!!! want dat verwachten ze.