• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Rolkooi laten plaatsen

hillclimber16V

Post weleens wat
Ik heb even prijs gevraag hier in België om een gehomologeerd rolkooi te laten plaatsen.

Ik kreeg te horen dat dit maar liefst 3000€ kost.

Ik weet wel dat dit geen klein werkje is maar toch

vind ik dat redelijk veel.

Iemand goedkoper adres die ook het attest kan leveren?

Ivan

Ik heb een adres in Belgie voor een volledige rolkooi +/- 350 ligt eraan wat je allemaal wilt, stuur me maar een emailtje op AlexVorst@msn.com want ik ga zijn informatie hier niet opzetten. Wachttijd is wel iets langer meen ik.

Greetz,

Bear

Ik heb een adres in Belgie voor een volledige rolkooi +/- 350 ligt eraan wat je allemaal wilt, stuur me maar een emailtje op AlexVorst@msn.com want ik ga zijn informatie hier niet opzetten. Wachttijd is wel iets langer meen ik.

Greetz,

Bear

origineel gepost door Bear79

Greetz,

Bear

mag wel aan nemen dat die kooi dan geen homoligatie goedkeuring heeft?

origineel gepost door Bear79

Greetz,

Bear

mag wel aan nemen dat die kooi dan geen homoligatie goedkeuring heeft?

Volgens mij maakt hij ze wel voor te race dus ?

Maar meer info moet je zelf aan hem vragen, heb zijn adres eens genoteerd, ben er zelf nog niet geweest.

Was maar een tipje.

Greetz,

Bear

Metaal Techniek Morée in Sleeuwijk.

Link: Metaal Techniek Morée

Informeer daar maar eens. Ik heb daar een complete kooi laten lassen in me wagen. Ik kon toen kiezen om het met of zonder certificaat te doen (flink prijsverschil)

Gr Roger

Volgens mij maakt hij ze wel voor te race dus ?

Maar meer info moet je zelf aan hem vragen, heb zijn adres eens genoteerd, ben er zelf nog niet geweest.

Was maar een tipje.

Greetz,

Bear

Metaal Techniek Morée in Sleeuwijk.

Link: Metaal Techniek Morée

Informeer daar maar eens. Ik heb daar een complete kooi laten lassen in me wagen. Ik kon toen kiezen om het met of zonder certificaat te doen (flink prijsverschil)

Gr Roger

origineel gepost door GlennGSI

daar is die van mij ook gedaan toch Roger ? ( ex kadett van verbocht )

Pfoe, moet ik ff goed nadenken.. Ik geloof het inderdaad wel ja.

Ik wil niet besparen op de rolkooi ik wil gewoon niet bedrogen worden. Heb inmiddels alle prijzen opgevraagd

voor het benodigd materiaal en in detail en ik kom op 423 euro uit, nu voor 2500 euro per kooi plaats ik ze ook wel hoor!!.

Ivan

origineel gepost door GlennGSI

daar is die van mij ook gedaan toch Roger ? ( ex kadett van verbocht )

Pfoe, moet ik ff goed nadenken.. Ik geloof het inderdaad wel ja.

Terug
Naar boven