• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Romijn Meeting zaterdag 18 mei 2013

heeeheee!!! nou niet allemaal afmelden! afmelden is niet toegestaan :jerry

alleen aanmelders :D

aanmelden hoeft niet per se. het is alleen wel gewenst. :thumb

Helaas ik zit bij de sezoensrally in België ( keuzes keuzes keuzes het blijft soms moeilijk !)

Maar voor diegenen die gaan hopelijk veel mooi weer , en vergeet geen foto,s te maken :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics

Kan ik zien wat ik gemist hebt !!

hmm, best wel laat, wou nog vroeg langskomen, dus nog ff afwachten hoelaat mijn planning begint anders kom ik nog wel ff langs met de signum.

je bent meer dan welkom. ik ben wel benieuwd naar jou inbouw(ook turbo plannen).

ik zal straks even een paar 'sneak pics' maken van hoe het er op dit moment bij staat. er staan nu ook een stuk of 30 auto's waaronder ook veel van andere mensen.

de beloofde sneak pics"

IMAG2069_zpsf0ebfefe.jpg

IMAG2068_zps97dd22f2.jpg

IMAG2065_zps7df0fc1e.jpg

kijk! that's the spirit!

de laatste dingen zijn vandaag gedaan en er hangt ook weer een Manta hoog in de lucht. dus als je het terrein niet kan vinden kan je gewoon naar boven kijken naar een manta en daar moet je naartoe :D

Beter! Hopen dat het weer meewerkt.

Wil je die 2.2 voorpijp voor me appart leggen? neem ik die morgen iig even mee.

Edit: oeps...je zei dat je geen grote flens pijp had maar waarschijnlijk een ckadett pijp.

Heb juist een grote flens nodig.

nou.... was er klaar voor met de blitz 2.5E automaat. eindelijk de blitz op tijd klaar na het lange winterse sleutelen voor zn 1e rit: de romijn meeting: panne.... wil ie niet meer lopen. eric ff gebeld. zijn advies opgevolgd..... en lopen. top eric. thanks. ff dempers er onder gelast. de holle pijpen waren te luid. klaar. rijden.... weer panne.... ff zoeken. waarschijnlijk brandstoftekort. leidingen na gelopen. een knelpunt er uit gehaald (kak-rubber-met-gevlochten leidingen). en weer lopen. staat nog wel bij een garage bedrijf voor de deur. die kijkt morgen nog ff gauw naar de ontsteking en de brandstofdruk. voor de zekerheid. bij robbie v d linden. die ken jij wel, eric. dan om 10 uur de blitz ophalen en gelijk door naar renswoude. heb er vreselijk veel zin in

eric en melvin en de rest succes morgen hoop dat het een geslaagde dag voor jullie word

zie de foto,s hier wel verschijnen :thumb

Vandaag mijn groene monza qua motor mooi aan de loop gekregen, vulde de tank bij pompstation. En JA HOOR de ontluchtings slangen lek op een onmogelijke plek. Heb de tank er nog wel onderweg gejenst om 22:00 in de avond maar mocht niet baten. Morgen van de partij met een Suzuki swift.... 't is niet anders.

zo de blitz ophalen bij het garage berdijf en op naar renswoude. hoop rond half 12 daar te zijn. mits we niet weer panne krijgen haha

Terug
Naar boven