• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Romijn Meeting zaterdag 18 mei 2013

het was weer een super mooi treffen in renswoude bij erik romijn.

waren weer veel mooie opels te bewonderen op een mooi grasveld.

op naar de volgende romijn meeting. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

@peter777 wrote:Vandaag mijn groene monza qua motor mooi aan de loop gekregen, vulde de tank bij pompstation. En JA HOOR de ontluchtings slangen lek op een onmogelijke plek. Heb de tank er nog wel onderweg gejenst om 22:00 in de avond maar mocht niet baten. Morgen van de partij met een Suzuki swift.... 't is niet anders.

Hi Peter, was wel ff gezellig toch? Volgend jaar dan toch misschien met de Monza?

Was wel ff leuk een gezicht bij het naampje te hebben.

Groeten,

Mario (charlois187) van de goude Monza.

zo... blitz 2.5E automaat op tijd klaar gehad en hij heeft het gered naar renswoude. yeehaaaa.......... mn side-pipes bromde lekker onderweg. familie Romijn en aanhang: hartstikke bedankt namens iedereen voor een prachtige dag..... :thumb

@charlois187 wrote:@peter777 wrote:Vandaag mijn groene monza qua motor mooi aan de loop gekregen, vulde de tank bij pompstation. En JA HOOR de ontluchtings slangen lek op een onmogelijke plek. Heb de tank er nog wel onderweg gejenst om 22:00 in de avond maar mocht niet baten. Morgen van de partij met een Suzuki swift.... 't is niet anders.

Hi Peter, was wel ff gezellig toch? Volgend jaar dan toch misschien met de Monza?

Was wel ff leuk een gezicht bij het naampje te hebben.

Groeten,

Mario (charlois187) van de goude Monza.

Was supertof! En idd lachen dat je nu eindelijk de gezichten achter de projectjes kan zien :afro Maar echt superstrak zoals die van jou er uit ziet, en die van scooby trouwens ook :) Na een lange heen rit bij aankomst door de man in het gele hesje tegen gehouden omdat ik geen Opel bij me had (de beste man dook zowat voor de auto) dus maar 1 halte verder geparkeerd bij een lux uitziend restaurant. Kom ik later net zo'n auto tegen in het "verdom" hoekje op het weiland. Maar kon er wel om lachen. En moet zeggen dat de tijd echt supersnel voorbij ging. Was 5 uur voordat ik er erg in had.

En na veel gebabbel met diverse liefhebbers er achter gekomen dan een kapitan A redelijk zeldzaam is, en de onderdelen helaas NOG zeldzamer. Maargoed, we hebben weer wat adresjes dus de speurtocht kan verder voor elcapitano.

Al met al topdag gehad, en organisatie was echt prima. Volgend jaar zeker weer!

Terug
Naar boven