• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ruitenwissers automatisch

jammer dat ik hier geen video's kan posten. Dan toch even wat foto's....

kbn0b9swbgki34y73mwnwqsh79ba33u2.jpg

<p style="text-align: right;">Als dit het spannendste is, die knop van de achterbank verwarming had ik ook. Waarschijnlijk te hard op gedrukt, terwijl het een draaiknop was. Ff open maken en gelijmd, nooit meer los gegaan. Maar het blijft natuurlijk vervelend een auto met storingen die ontkend of niet worden opgelost. Nu heb je "eindelijk" de juiste keuze gemaakt. Lijkt er alleen op dat sommige hier leven voor het Posten....ppfff. Zeker geen privé leven ofzo.</p>

@Schipper1

"Spannendste " staat op video. Maar het allerspannendste, stilvallen en stuurslot dat kan je niet gaan filmen he.

Stuur me gerust uw mailadresje

@Hans GLX das ne goeie. Misschien kan dat wel bij de topgrandramp de achterbank omhoog liften. Met die wagen weet je nooit. Misschien heb ik dat probleem over het hoofd gezien.

En inderdaad bij de zafira kon je de tweede rij verschuiven om in te stappen naar de achterste rijen. Had er ook zo eentje. Weinig gebruikt wel.

Het door @jopsa leggen van een rookgordijn. ic. het posten van veel, héél veel berichten om daarmee te verdoezelen / te verhullen dat hij betrapt is op keihard liegen verdient nog wel een keer herhaling van mijn berichtje van gisteren waarin ik 'm dus onomwonden betrapte op keihard liegen. . Voor degenen die geïnteresseerd zijn, kijk even naar de berichten rondom de tijd waarin onderstaande berichtjes zijn gepost. Hieronder een kleine samenvatting van de berichten waarin hij zijn liegen zelf bevestigt:

23 maart : 22.54 uur : @Quandor

Wat ik hierboven niet las maar wat vast wel in jullie premiumkoets zal zitten, net zoals dat in mijn premium Vignale standaard aanwezig is :

– drie geheugenposities voor elektrisch verstelbare voorstoel en buitenspiegels

– standaard elektrisch in -en uitklapbare trekhaak.

– horizontaal over een afstand van ongeveer 10 centimeter verstelbare achterbank

– Windsor lederen bekleding op alle zitplaatsen

– ruimte voor 3 volwassenen op de achterbank. Ik las namelijk ergens dat vanwege plaatsing van de baterijen in de XC40 de achterbank geen (voet)ruimte meer biedt voor 3 achter passagiers

23 maart 23.43 uur 2 @jopsa :

das zeker da. en nog veel meer.

dank voor de beperkte opsomming

23 maart 23.50 uur Quandor

Oh, jij kunt liegen. Jij bevestigt aan mij en aan allen die meelezen jouw werkelijke leugenachtige aard.

De XC40 heeft NIET 3 geheugen posities voor de bestuurdersstoel (zélfs niet optioneel)

De XC40 heeft GEEN verschuifbare achterbank (zélfs niet optioneel)

En ja, alle andere opties die je eerder noemde zitten standaard in mijn Vignale.

Voor alle duidelijkheid, teneinde een rookgordijn aan te leggen omtrent het betrappen van mij van @jopsa op liegen, heeft hij binnen 1 dag 24 (ja je leest het goed) 24 berichten gepost om de aandacht van het betrapt zijn op liegen te verdoezelen door het posten van gruwelijk veel berichtjes.

Terug
Naar boven