Het door
@jopsa leggen van een rookgordijn. ic. het posten van veel, héél veel berichten om daarmee te verdoezelen / te verhullen dat hij betrapt is op keihard liegen verdient nog wel een keer herhaling van mijn berichtje van gisteren waarin ik 'm dus onomwonden betrapte op keihard liegen. . Voor degenen die geïnteresseerd zijn, kijk even naar de berichten rondom de tijd waarin onderstaande berichtjes zijn gepost. Hieronder een kleine samenvatting van de berichten waarin hij zijn liegen zelf bevestigt:
23 maart : 22.54 uur : @Quandor
Wat ik hierboven niet las maar wat vast wel in jullie premiumkoets zal zitten, net zoals dat in mijn premium Vignale standaard aanwezig is :
– drie geheugenposities voor elektrisch verstelbare voorstoel en buitenspiegels
– standaard elektrisch in -en uitklapbare trekhaak.
– horizontaal over een afstand van ongeveer 10 centimeter verstelbare achterbank
– Windsor lederen bekleding op alle zitplaatsen
– ruimte voor 3 volwassenen op de achterbank. Ik las namelijk ergens dat vanwege plaatsing van de baterijen in de XC40 de achterbank geen (voet)ruimte meer biedt voor 3 achter passagiers
23 maart 23.43 uur 2 @jopsa :
das zeker da. en nog veel meer.
dank voor de beperkte opsomming
23 maart 23.50 uur Quandor
Oh, jij kunt liegen. Jij bevestigt aan mij en aan allen die meelezen jouw werkelijke leugenachtige aard.
De XC40 heeft NIET 3 geheugen posities voor de bestuurdersstoel (zélfs niet optioneel)
De XC40 heeft GEEN verschuifbare achterbank (zélfs niet optioneel)
En ja, alle andere opties die je eerder noemde zitten standaard in mijn Vignale.