@RISL wrote:Hier heb je weer zo'n eendagsvlieg: viewtopic.php?f=74&t=158706&p=2058990#p2058990
Mario organiseert een groupbuy voor opcoms en deze Belg die geen interpunctie gebruikt en zich niet voorstelt, wilt ook nog even graag meedoen. Persoonlijk (het is natuurlijk aan Mario wat hij er mee doet) zou ik hier niet eens op reageren...
Wat betreft het verkeerd lezen van reacties, als je ziet hoeveel forumleden er zijn, vind ik dat het hier heel netjes blijft hoor. Er zijn diverse andere fora met minder leden waar er veel meer botsingen zijn.
Heb em allang gezien........
Ik vind zelf ook dat je je zelf eerst moet voorstellen
Een forum werkt als een discussiegroep, en als je nieuw binnen een groep bent stel je je voor
zo zie ik het :thumb
Wat ook grappig is, als mensen om hulp/advies vragen
Vervolgens krijgt degene antwoord van diverse medeforummers
En dit wordt vervolgens totaal genegeerd :???:
Eigenwijze TS of garage, meestal dealer

uke
Ik zit hier om kennis uit te wisselen over ons geliefde merk
Weet inmiddels aardig wat, maar bij lange na niet alles
als ik een vraag stel, en krijg daar reactie op van gerespecteerde mede leden
wie ben ik dan om daar aan te twijfelen, immers als ik iets vraag weet ik het zelf niet :hmmz
mooie is op het eind van het verhaal is in het begin van het verhaal al de oplossing geboden
of de trap in de goede richting
ik noem een probleem na verlaging astra g en een corsa die klinkt als een subaru :swear
en zo weet ik er nog wel meer
zelf heb ik er steeds minder zin in mensen te helpen die nog niet eens een wiel kunnen wisselen :swear
ook het gezeik over de astra f en roest, ga ik verder geen woorden over vuil maken als,....
KOM DE MIJNE MAAR EENS BEKIJKEN DAN!!!,.... Sorrie het moest er even uit :jerry
er is een ding waar ik me tot gisteren een beetje in aangevallen voelde
ik ben al langere tijd op zoek naar een beetje betaalbare sleutel ruimte
om normaal aan mn eigen astra te kunnen werken
en er een c kadett of manta b bij te nemen voor restauratie
toen ik nog thuis woonde hield ik me veel bezig met het opknappen van bromfietsen
o.a. kreidler rmc electronic, zundapp ks 50 supersport, yamaha fs1, IFA simson swalbe, suzuki tsx, puch maxi :wub
logisch dus dat deze jongen een olde opel er bij wil
maar ik woon nu in een appartementje in de binnenstad, en kan hier geen auto op de stoep uit elkaar trekken, ook bij moeders op de stoep niet :fy1
ook een kraan huren om een kadett in moeders schuurtje te hijsen lijkt me geen suc6
sinds gisteren weer vrijgezel af :wub zie onderschrift
alleen bij de laatste apk zeiden ze tegen haar dat het maar kiele kiele is
en dat hij dit jaar het niet meer gaat redden
bodem heeft her en der rotte plekken en de uitlaat is niet alles meer
dus walla, eerste red van de sloop project is er
als mijn astra van het voorjaar gereed is gaat de corsa uit de vaart
en kan ik alsnog fietsen, maar dat worden wel leuke foto's
als ze lief is krijgt ze mn x16sz met dikke pijp :wors
ook een c kadett ziet ze wel zitten omdat ook haar ouders die vroeger reden :wub