• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

ruzie om niks. waarom??

@sebastiaankadettcabriogsi wrote:eerlijk ik snap dat sommige jongens moe worden om telkens het zelfde te vertellen over het ombouwen van het een en van het ander.

maar de reacties hier vind ik soms beetje overdone, vaak op een niet zo hele slimme vraag, maar laat die persoon in zijn waarde denk ik dan.

tenminste als ik deze vergelijk met andere fora, aan de andere kant heb ik wel het idee dat hier meer mensen met verstand rond struinen.

daar ben ik het mee eens, en als het al op het forum staat roep dat dan niet aleleen maar geef de info mee die nodig is om het te vinden (Link) :wors

@trashmetal wrote:@waltwalt500 wrote:@trashmetal wrote:Ff een voorbeeldje van eendagsvielgen met een grote bek

in het topic over de nieuwe oldtimerregeling komt iemand met de volgende post

als eerste post op het forum............

wat een geklets over een oldtimer regeling.

De enige juiste manier zou zijn; je auto voldoet pas aan de oldtimer regeling ( belastingvrij ), als hij 30 jaar of ouder is, als je hem als tweede auto op je naam hebt staan, en als je er maximaal 5000 km per jaar mee rijd. Als je hier niet aan voldoet moet je gewoon wegenbelasting betalen. Het zou de regering sieren als ze dezelfde voorwaarden toepassen voor de auto's die nu al wegenbelasting vrij zijn, maar nog geen dertig jaar oud.

Groetjes,

Christiaan......................

ASOCIAAL! :puke

deze gozert heeft ook maar 5 keer in totaal gepost :thumb :puke

maar die persoon in kwestie heeft wel een goed punt

als je leest dat dit iemands eerste post is heb ik zoiets van en who the fuck ben jij dan?

ik zie het misschien te veel als een praatgroepje

maar ik zie het als vergelijking zo :D

ik zit ergens met een groepje mensen te discussieren over de oldtimer regeling

komt iemand binnengestormd, schreeuwt het een en ander

waar mensen mee tegen het verkeerde been worden geschopt

en rent vervolgens hard weg

ja, dan zit ik dus van, Ennnn who the fuck was dat dan weer???? :wtf

en als ik dan wat post? weet je dan wel wie ik ben?

@Oenatje wrote:@trashmetal wrote:@waltwalt500 wrote:@trashmetal wrote:Ff een voorbeeldje van eendagsvielgen met een grote bek

in het topic over de nieuwe oldtimerregeling komt iemand met de volgende post

als eerste post op het forum............

wat een geklets over een oldtimer regeling.

De enige juiste manier zou zijn; je auto voldoet pas aan de oldtimer regeling ( belastingvrij ), als hij 30 jaar of ouder is, als je hem als tweede auto op je naam hebt staan, en als je er maximaal 5000 km per jaar mee rijd. Als je hier niet aan voldoet moet je gewoon wegenbelasting betalen. Het zou de regering sieren als ze dezelfde voorwaarden toepassen voor de auto's die nu al wegenbelasting vrij zijn, maar nog geen dertig jaar oud.

Groetjes,

Christiaan......................

ASOCIAAL! :puke

deze gozert heeft ook maar 5 keer in totaal gepost :thumb :puke

maar die persoon in kwestie heeft wel een goed punt

als je leest dat dit iemands eerste post is heb ik zoiets van en who the fuck ben jij dan?

ik zie het misschien te veel als een praatgroepje

maar ik zie het als vergelijking zo :D

ik zit ergens met een groepje mensen te discussieren over de oldtimer regeling

komt iemand binnengestormd, schreeuwt het een en ander

waar mensen mee tegen het verkeerde been worden geschopt

en rent vervolgens hard weg

ja, dan zit ik dus van, Ennnn who the fuck was dat dan weer???? :wtf

en als ik dan wat post? weet je dan wel wie ik ben?

klopt, heb je een punt

Maar als je aan de status van iemand kan zien dat diegene al even meegaat hier

Dus word zo'n iemand zijn mening eerder gerespecteerd, Dan dat er iemand in zijn eerste post al keihard mensen tegen het verkeerde been zit te trappen

Niet op dit forum maar op een andere forum.... merk ik dat vaak nieuwe leden slecht of niet tegen feedback kunnen.

Ze trekken zich het dan snel persoonlijk aan of zien het als negatieve kritiek.... tegen alle goede bedoelingen in :???:

Terug
Naar boven